Alustame “Point” podcasti lisasaatega “Point+”
08.11.2024
08.11.2024
“Sarnaselt senisele podcastile “Point” on “Point+” suunatud turundajatele eesmärgiga aidata neil teha oma valdkonnas paremaid otsuseid,” rääkis saatejuht Alar Pink. “Esimeses saates arutame muu hulgas Ameerika Ühendriikides toimunud presidendivalimiste tulemusi ning nende mõju turundusotsustele,” lisas ta. Fookusteemaks on seekord tarbijate meediakäitumine suurematel turgudel ning seda aitab lahti mõtestada Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor Mesut Sakal (temaga osa vaata alates 21:16).
Saade hakkab juba tuttavasse “Pointi” kanalisse ilmuma neljapäeviti. Jälgi meid Spotifys, Apple Podcastis ja YouTube’is!
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.