Alustame “Point” podcasti lisasaatega “Point+”
08.11.2024
08.11.2024
“Sarnaselt senisele podcastile “Point” on “Point+” suunatud turundajatele eesmärgiga aidata neil teha oma valdkonnas paremaid otsuseid,” rääkis saatejuht Alar Pink. “Esimeses saates arutame muu hulgas Ameerika Ühendriikides toimunud presidendivalimiste tulemusi ning nende mõju turundusotsustele,” lisas ta. Fookusteemaks on seekord tarbijate meediakäitumine suurematel turgudel ning seda aitab lahti mõtestada Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor Mesut Sakal (temaga osa vaata alates 21:16).
Saade hakkab juba tuttavasse “Pointi” kanalisse ilmuma neljapäeviti. Jälgi meid Spotifys, Apple Podcastis ja YouTube’is!
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.