Itaalia väärtuslikem bränd on Gucci
26.03.2018
26.03.2018
Sugugi mitte mõni autotootja, vaid just luksuskaupade valmistaja Gucci on Itaalia konkurentsitult väärtuslikem kaubamärk, kinnitab WPP ja Kantar Millward Browni värske uuring.
Gucci väärtus on Itaalia brändidest konkurentsitult suurim, kokku üle 16 miljardi dollari. Järgneb telekommunikatsioonifirma TIM (9,3 miljardit) ning energeetikakompanii Enel (7,4 miljardit). Neljas on Kinder, seejärel tuleb Prada ning alles kuuendalt kohalt leiab Ferrari.
Tervelt seitse BrandZTM Top 30 nimelisse edetabelisse jõudnud kaubamärki esindavad luksuskaupu – lisaks Guccile ja Pradale veel Armani, Bottega Veneta, Bulgari, Fendi ja Ferragamo. Seitsme brändi väärtus kokku ulatub uuringu kohaselt 29 miljardi dollarini. Just luksuskaubamärkide suur osatähtsus eristabki Itaaliat näiteks Hispaaniast, kus paistavad silma kiirmoebrändid, või ka Saksamaast, kus tipus troonivad tehnoloogia- ja inseneriettevõtted.
Itaalia edetabelis on kõrgetel kohtadel ka toiduainetööstuse kaubamärgid, küll aga napib 21. sajandi nägu kujundavaid tehnoloogia- ja IT-brände.
Allikas: Kantar UK
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.