Lenovo – võimsaim Hiina kaubamärk
16.02.2018
16.02.2018
Seoses Hiina uue aasta saabumisega küsime, millised on selle riigi üleilmselt võimsaimad kaubamärgid – esimene on jätkuvalt Lenovo.
WPP ja Kantar Millward Browni poolt äsja üllitatud raport „BrandZ Top 50 Chinese Global Brand Builders 2018“ kirjutab, et tervelt kümme esiviiekümnes olijaist on elektroonikatootjad. Esiviisikusse mahub Lenovo järel Huawei, Alibaba, Xiaomi ning Air China. Üksiti on muutunud Hiina tippbrändide kuvand – üha enam seostatakse neid maailmas kvaliteedi ja innovatsiooniga. See toob omakorda kaasa kaubamärkide väärtuse kasvu.
Kuuendast kümnenda kohani platseeruvad aga brändid, mis pole Eestis üleliia tuntud – Elex (mobiilimängud), Anker (elektroonika), Haier ja Hisense (kodutehnika tootjad) ning Cheetah Mobile (mobiilimängud ja internetiteenused). Esiviiekümnesse mahtus ka neli autotootjat.
Allikas: Kantar UK
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.