“Point+” saates räägime programmaatilisest reklaamist
02.12.2024
02.12.2024
„Programmaatiline reklaam toimib nii, et toimub reaalajas oksjon iga lehekülje üleslaadimise juures, kus on reklaampinnad küljes. Näiteks kui kasutaja laeb Delfist üles suvalist alamlehekülge, siis seal on bänneri positsioonid, mis laetakse koos leheküljega. Nende positsioonide eest tehakse pakkumisi ja võidab see, kes parima hinnapakkumise teeb. Kõik see toimub vaid 100 millisekundi jooksul,“ rääkis Metsala.
Saates selgitatakse, kuidas reklaamid liiguvad „vanakooli“ printmeediast tänapäeva reaalajas oksjoniteni. Samuti saab kuulda Leedu eduloost, videoreklaamide osakaalu kasvust, välimeedia digitaliseerumisest ja audioreklaami potentsiaalist.
Vaata saadet YouTube’is (lisaks saad meid jälgida Spotifys ja Apple Podcastis):
Novembris alustasime turunduspraktikate taskuhäälingu “Point” lisasaatega “Point+”, kus igal nädalal võetakse fookusesse üks teema, mida kutsutakse kommenteerima valdkonna ekspert.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.