Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta suvel
10.11.2017
10.11.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 26 minutit päevas. Võrreldes kevadega kuulati raadiot päevas 2 minuti võrra enam. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 25 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 28 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 295 | 29,0 |
2 | Sky Plus | 245 | 24,0 |
3 | Star FM | 212 | 20,8 |
4 | Raadio Elmar | 206 | 20,3 |
5 | Retro FM | 172 | 16,9 |
6 | Raadio Kuku | 141 | 13,9 |
7 | Raadio 2 | 120 | 11,8 |
8 | MyHits | 110 | 10,8 |
9 | Hit FM | 80 | 7,9 |
10 | Power Hit Radio | 77 | 7,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.05.2017–29.08.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 138 | 13,5 |
2 | Russkoje Radio | 129 | 12,6 |
3 | Narodnoje Radio | 117 | 11,5 |
4 | Sky Raadio | 101 | 9,9 |
5 | Jumor FM | 75 | 7,4 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.05.2017–29.08.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.