Vikerraadio, Elmar, Sky Plus – kuulatuimad raadiojaamad viimasel poolaastal
31.01.2025
31.01.2025
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 1 tund ja 59 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 20 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 8 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 52 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 9 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 26 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 6 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 112 000 | 10,4 |
2 | Raadio Elmar | 78 000 | 7,3 |
3 | Sky Plus | 59 000 | 5,5 |
4 | Star FM | 54 000 | 5,0 |
5 | Retro FM | 47 000 | 4,4 |
6 | MyHits | 35 000 | 3,3 |
7 | Raadio Kuku | 33 000 | 3,1 |
8 | Rock FM | 33 000 | 3,0 |
9 | Raadio 4 | 32 000 | 3,0 |
10 | Raadio 2 | 24 000 | 2,2 |
11 | Sky Raadio | 23 000 | 2,2 |
12 | Relax FM | 15 000 | 1,4 |
13 | Russkoje Super Radio | 15 000 | 1,4 |
14 | Power Hit Radio | 14 000 | 1,3 |
15 | Jumor FM | 12 000 | 1,1 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2024–31.12.2024
Allikas: Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.