Osale veebiseminaril, kus selguvad maailma väärtuslikemad brändid
16.04.2025
16.04.2025
Kantar BrandZ reastab maailma kõige väärtuslikumad brändid. Veebiseminaril avatakse, mis on nende edu taga. BrandZ tähistab tänavu 20. aastapäeva ja sestap vaadatakse ka ajas tagasi ning võetakse senine kogemus kokku.
Jutuks tulevad järgmised teemad:
– brändi väärtuse peamised mõjutajad;
– visuaalselt mõjuvad ja andmepõhised ülevaated andmevisualiseerimise meistrilt David McCandless’ilt (Information is Beautiful);
– kuidas juhtivad brändid on viimase 20 aasta väljakutsetest üle saanud;
– tuntud turundusprofessionaalide ja Kantari ekspertide mõtted ning kogemused;
– Kantar BrandZ TOP100 aastal 2025.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Chris Jansen, Martin Guerrieria, Nikhil Banga, Tara Prabhakar, Ellie Thorpe, Jane Ostler ja Graham Staplehurst Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 15. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.45 ja 20.00-21.15 (registreeri siin).
Vaata ka meie uuringukooli osa, kus meie uuringuekspert Katrin Männaste räägib, kuidas mõõta brändi edu.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.