Osale veebiseminaril “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”
21.01.2025
21.01.2025
Elu on hetkede jada. Just nende hetkede jooksul valitakse brändid, mida kasutada, ning kasvatatakse lojaalsust. Püsiva ja pikaajalise nõudluse tagamiseks peab sinu bränd neil hetkedel mängima tähendusrikast rolli. Kuidas tuvastada oma tootekategooria jaoks olulisi hetki? Seminaril saad praktilisi näpunäiteid, kuidas nendes hetkedes efektiivselt tegutseda.
Seminar toimub kolmapäeval, 19. veebruaril Eesti aja järgi kl 10-11. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.