Eesti elanike huvi täiendkoolituste ja mikrokraadide vastu

Eesti elanike huvi täiendkoolituste ja mikrokraadide vastu

Kantar Emoril on käivitumas uus trendiuuring, mille eesmärk on välja selgitada Eesti elanike huvi täiendkoolituste, eriti mikrokvalifikatsioonide ja -kraadide omandamise vastu, ning kaardistada inimeste õppimiseelistused.

Anna Karolin

Anna Karolin

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8537

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!