Emor 30 juubeliürituste sari

Tänavu täitub Kantar Emoril 30 tegevusaastat Eestis. Tähistamaks kolm aastakümmet omandatud teadmisi ja kogemusi tarbijakäitumisest ning tulevikutrendidest korraldame sel aastal hommikuseminari vormis kogemushommikuid, kus igal hommikuseminaril on fookuses erinevad ja huvitavad teemad.

Juubeliürituste sarja hommikuseminaride kavaga saad tutvuda allpool.

*Kavas võib tulla muudatusi.

*****

Seoses valitsuse kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel toimuvad Emor 30 juubelisarja kogemushommikud osalejate ja esinejate turvalisuse huvides hetkel virtuaalsena. Info ja kava veebiseminaride toimumise kohta avaldame jooksvalt.

*****

  • E-kaubanduse kogemushommik 

    Trendid ja kliendikesksus e-kaubanduses, toetudes Eesti ja globaalsetele Kantari teadmistele. Kogemushommikul osalejatel on eksklusiivne võimalus saada osa rahvusvahelise e-ostlemise uuringu eCommerce ON esmaettekandest, mis hõlmas 18 riiki ja 14 kategooriat ning kus sisalduvad ka andmed Eesti kohta.

    • Kui palju, mida ja millistest müügikanalitest ostetakse? Kaubanduse trendid ja kliendikesksus. Kuidas teeb e-ostleja valikuid ja mida sellest õppida?
    • Kliendikesksus: kuidas klienditeekonna kaardistamise andmed enda kasuks pöörata?

     

    Esinejad: Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi ja külalisesinejana e-kaubanduse ekspert Gunnar Obolenski.

  • Brändi Restart ja ellujäämistaktikad

    Kantari teadmistele ja kogemustele tuginedes räägime kriisi mõjust brändile ja kommunikatsioonitegevustele ning jagame globaalseid näiteid ja juhtmõtteid, mida kohe täna turunduskommunikatsioonis rakendada. Samuti heidame pilgu eriolukorra radari värskeimatele tulemustele.

    • Miks on oluline ka kriisi ajal brändi toetada? Mida ütleb selle kohta Kantari rahvusvaheline kogemus?
    • Milline on eriolukorra mõju Eesti tarbijate kindlustundele, ootustele ja ostukäitumisele?
    • Mida peaksid brändid kriisiaegses kommunikatsioonis silmas pidama, millest hoiduma? Kas klassikalised turundusreeglid kehtivad ka täna?

     

    Esinejad: Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi, kogemusmajanduse ekspert Lele Aak ja käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson.

  • Kantar Emori kogemuste pagasist: töötajakogemus kriisiajal

    Räägime sellest, kuidas töötajad end täna tunnevad ja mis on neile praeguse kriisi ajal eriti oluline. Tugineme värsketele Eesti elanikkonna hoiakuid kaardistavatele uuringutele ning meenutame eelmise kriisi kogemust.

    • Kui kindlalt Eesti töötajad ja tööandjad end täna tunnevad?
    • Mis on kriisi ajal töötajatele kõige olulisem ja kuidas seda tööandjana arvestada?
    • Kuidas peaks praegu töötajakogemusel kätt pulsil hoidma?

     

    Esinejad: Kantar Emori töötajakogemuse juhtekspert Mari-Liis Eensalu ja strateegiakonsultant Karin Preegel.

  • Milliseid brände ja miks Eesti inimesed kõige rohkem armastavad?

    Räägime sellest, milliseid brände ja miks eestimaalased kõige rohkem armastavad ning millised kaubamärgid on läbi aegade eestimaalaste seas kõige populaarsemad. Millised brändid on globaalselt need kõige-kõige, näited väärtuslikemate brändide analüüsi BrandZ põhjal. Arutleme ka, millised kaubamärgid kannavad sarnaseid väärtusi, mis teeb brändi tarbija jaoks vastupandamatuks ning kuidas brändi positsiooni tarbija silmis parandada.

    • Eesti brändide edetabel 2020 ja trendid läbi aegade.
    • Brändide kärgpered – millised brändid kannavad sarnaseid väärtusi.
    • BrandZ – ülevaade globaalsetest trendidest, maailma edukaimad kaubamärgid.
    • Brändide case study – võrdleme ja analüüsime kaubamärke kolmest erinevast sektorist. Mis on nende brändide kuvandit toetanud positiivselt ja mis on mõjunud positsioonile tarbijate silmis negatiivselt?

     

    Esinejad: Kantar Emori brändiuuringute ekspert Katrin Männaste, juhtekspert Aivar Voog, strateegiakonsultant Kristiina Kruuse, kasutajakogemuse ekspert Lele Aak ja ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi.

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.