Interaktiivne info

Siin lehel saad ise katsetada interaktiivsete jooniste peal, millised on erinevate uuringute tulemused erinevates sotsiaal-demograafilistes sihtrühmades (nt sugu, vanus, haridus, rahvus, sissetulek ja piirkond).

*Kui tulemusi ei kuvata, siis on vastavate parameetritega sihtrühmas liiga vähe vastajaid (jälgi allolevas kastis vastajate hulka sihtrühmas).

 

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!