Interaktiivne info

Siin lehel saad ise katsetada interaktiivsete jooniste peal, millised on erinevate uuringute tulemused erinevates sotsiaal-demograafilistes sihtrühmades (nt sugu, vanus, haridus, rahvus, sissetulek ja piirkond).

*Kui tulemusi ei kuvata, siis on vastavate parameetritega sihtrühmas liiga vähe vastajaid (jälgi allolevas kastis vastajate hulka sihtrühmas).

 

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.