Kantar Emori trendiuuringud 2020. aastal

Kantar Emori trendiuuringud 2020. aastal

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmeaidast. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Eriolukorra radar kaardistab Eesti elanike ja ettevõtete hoiakuid, kindlustunnet, ostukäitumist ja infovälja praeguses koroonaviirusest tingitud kriisiolukorras. Tulemused on kättesaadavad interaktiivsena Power BI graafikutel.

    Uuring toimub regulaarselt iga nädal (elanikkonna seire) ja vähemalt kord kuus ettevõtete seire puhul kuni vähemalt eriolukorra lõppemiseni. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes. Tulemused kättesaadavad interaktiivsena Power BI graafikutel.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com.

     

  • Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal. Tulemused kättesaadavad interaktiivsena Power BI graafikutel.

    Küsitlus toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Poliitikute usaldusväärsusMilliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim?

    Küsitlus toimub kord kvartalis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega?

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused märtsis. Huvi korral võta ühendust: Lele Aak lele.aak@kantar.com.

  • Sektoripõhine konkurentsiindeks, mis toob ühes vaates kokku brändi, töötaja, klienditeeninduse ja klientide emotsioonid.

    Küsitlus toimub märtsis, tulemused saadaval aprillis. Huvi korral võta ühendust: Kristiina Kruuse kristiina.kruuse@kantar.com.

  • Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike jaoks meeldivaimad brändid? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Kes on Eesti, Läti ja Leedu mainekamad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

  • Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

    Küsitlus toimub mais, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Annette Schultz annette.schultz@kantar.com.

  • Eesti elanike aktiivsus internetis ostlemisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Milliseid kaupade kättetoimetamisviise eelistatakse?

    sitlus toimub kevadel, tulemused juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com

  • LojaalsusprogrammidMillise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim?

    Küsitlus toimub juunis, tulemused saadaval augustis. Huvi korral võta ühendust: Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com.

  • Milline on konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel?

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Millised on uue kodu otsijate vajadused ja eelistused, kliendikogemus? Millised on Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad?

    Küsitlus toimub septembris, tulemused oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Tauno Mändla tauno.mandla@kantar.com.

  • Milline on toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid Eestis? Millised on arengud toidukaupade e-ostmisel?

    Küsitlus toimub septembris-oktoobris, tulemused oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Millised on Eesti kõige mainekamad suurettevõtted?

    Küsitlus toimub novembris, tulemused detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.

  • Strateegiline ja unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi.

    Andmebaas 2009-2019. Tulemused saadaval interaktiivsena Power BI graafikutel. Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!