Kantar Emori trendiuuringud 2021

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Heidi Reinson heidi.reinson@kantar.com.

  • Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Milliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim? Keda kõige vähem? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub regulaarselt kord kvartalis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Osta viimane aruanne otse meie veebipoest.

  • Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tooandjate pingerea tipus?

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

    Osta viimane aruanne otse meie veebipoest.

  • Millised ettevõtted on kõige mainekamad ja ihaldusväärsemad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?

    Küsitlus toimub märtsis-aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

    Osta viimane Eesti tööandjate aruanne otse meie veebipoest.

    Läti tööandjate aruande leiab siit.

  • Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Osta viimane brändide üldaruanne siit.

    Vaata ka Meediabrändid 2020 ja Toidubrändid 2020.

  • Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.

  • Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com.

  • Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?

    Küsitlus toimub kevadel, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.

  • Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused on kättesaadavad septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.

  • Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com.

  • Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.

    Küsitlus toimub septembris-oktoobris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted?

    Küsitlus toimub novembris, tulemused on kättesaadavad detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.

  • (endine TNSAtlas)

    Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi.

    Kompassi mahukas andmebaas sisaldab andmeid aastatest 2009-2020. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com.

  • Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

    Balti tarbijaturu trendide ülevaade sisaldab andmeid aastast 2001-2020. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Osta ligipääs tarbijaturu trendiandmetele meie veebipoest.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!