Kantar Emori trendiuuringud 2021

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

  • Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Heidi Reinson heidi.reinson@kantar.com.

  • Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Milliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim? Keda kõige vähem? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub regulaarselt kord kvartalis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

  • Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Osta viimane aruanne otse meie veebipoest.

  • Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tooandjate pingerea tipus?

    Küsitlus toimub veebruaris, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

    Osta viimane aruanne otse meie veebipoest.

  • Millised ettevõtted on kõige mainekamad ja ihaldusväärsemad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?

    Küsitlus toimub märtsis-aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.

    Osta viimane Eesti tööandjate aruanne otse meie veebipoest.

    Leedu tööandjate aruande leiab siit.

  • Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

    Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Osta värskeim brändide üldaruanne siit.

    Vaata ka Meediabrändid 2020 ja Toidubrändid 2021.

  • Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.

  • Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

    Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com.

  • Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?

    Küsitlus toimub kevadel, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.

  • Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

    Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused on kättesaadavad septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

    Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.

  • Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.

    Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com.

  • Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.

    Küsitlus toimub septembris-oktoobris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.

  • Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted?

    Küsitlus toimub novembris, tulemused on kättesaadavad detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.

  • (endine TNSAtlas)

    Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi.

    Kompassi mahukas andmebaas sisaldab andmeid aastatest 2009-2020. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com.

  • Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

    Balti tarbijaturu trendide ülevaade sisaldab andmeid aastast 2001-2020. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.

    Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.

    Osta ligipääs tarbijaturu trendiandmetele meie veebipoest.

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.