Kantar Emori trendiuuringud 2021
Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!
-
Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.
Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Heidi Reinson heidi.reinson@kantar.com.
-
Eesti erakondade reitingud, dünaamika ja kasvupotentsiaal. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.
Uuring toimub regulaarselt iga kuu. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.
-
Milliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim? Keda kõige vähem? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.
Küsitlus toimub regulaarselt kord kvartalis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.
-
Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.
Küsitlus toimub veebruaris, tulemused kättesaadavad märtsis. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.
Osta viimane aruanne otse meie veebipoest.
-
Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tooandjate pingerea tipus?
Küsitlus toimub veebruaris, tulemused on kättesaadavad aprillis. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.
Osta viimane aruanne otse meie veebipoest.
-
Millised ettevõtted on kõige mainekamad ja ihaldusväärsemad tööandjad? Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Küsitlus toimub märtsis-aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Mari-Liis Eensalu mari-liis.eensalu@kantar.com.
Osta viimane Eesti tööandjate aruanne otse meie veebipoest.
Läti tööandjate aruande leiab siit.
-
Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.
Küsitlus toimub aprillis, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.
Osta viimane brändide üldaruanne siit.
Vaata ka Meediabrändid 2020 ja Toidubrändid 2020.
-
Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.
Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad mais. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.
Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.
-
Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.
Küsitlus toimub mais, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com.
-
Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?
Küsitlus toimub kevadel, tulemused on kättesaadavad juunis. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.
Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.
-
Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.
Küsitlus toimub augustis-septembris, tulemused on kättesaadavad septembris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.
Osta värskeim aruanne otse meie veebipoest.
-
Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.
Küsitlus toimub septembris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Mari-Ann Ploom mari-ann.ploom@kantar.com.
-
Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.
Küsitlus toimub septembris-oktoobris, tulemused on kättesaadavad oktoobris. Huvi korral võta ühendust: Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com.
-
Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted?
Küsitlus toimub novembris, tulemused on kättesaadavad detsembris. Huvi korral võta ühendust: Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com.
-
(endine TNSAtlas)
Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi.
Kompassi mahukas andmebaas sisaldab andmeid aastatest 2009-2020. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.
Huvi korral võta ühendust: Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com.
-
Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.
Balti tarbijaturu trendide ülevaade sisaldab andmeid aastast 2001-2020. Tulemused on kättesaadavad interaktiivse Power BI väljundina.
Huvi korral võta ühendust: Aivar Voog aivar.voog@kantar.com.
Osta ligipääs tarbijaturu trendiandmetele meie veebipoest.