Media Reactions 2020: kuhu reklaamitööstus liigub

Media Reactions 2020: kuhu reklaamitööstus liigub

Media Reactions 2020

Suurepärane reklaam väärib suurepärast meediakeskkonda. Meedium on osa sõnumist rohkem kui eales varem. See kujundab ja suunab seda, kuidas reklaami tarbitakse ja tajutakse. Inimeste reaktsioonid kontekstile, milles nad reklaami näevad, võivad kampaaniale mõjuda nii, et seda saadab edu või läbikukkumine.

Media Reactions on esimene globaalne meediakanalite ja -brändide tajutava väärtuse hindamise uuring tarbijate ja turundajate seas. See hindab praegust meediamaastikku ning näitab, kuidas kliendid selles orienteeruda võiks. Selles uuringus kõnetas Kantar nii tarbijaid kui ka turundajaid erinevatelt meediaturgudelt üle maailma, et uurida nende arusaamu erinevatest meediakontekstidest.

Uuringu tulemused paljastavad, milliseid kanaleid ja brände hinnatakse enim. Mida kliendid neilt õppida võiks. Ning kuidas need meediahinnangud võiks kampaaniate planeerimisel abiks olla. See aitab klientidel mõista, milliseid meediakanaleid ja -platvorme tarbijad eelistavad, ja miks. Reklaamijad ja agentuurid saavad kasulikku infot, kas nad investeerivad üldse usaldusväärsetesse meediakeskkondadesse, meediaväljaanded aga saavad kasulikku teavet, kuidas oma meediabrände reklaamida ja positsioneerida.

Uuringu tulemusi esitletakse täpsemalt ingliskeelsel veebiseminaril 14. oktoobril. Registreeri end SIIN.

Uuringu kohta leiab rohkem infot Kantari kodulehelt.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!