Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta suvel
01.10.2015
01.10.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 46 minutit päevas. Võrreldes kevadega kuulati raadiot päevas seitsme minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 53 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 32 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 295 000 | 28,7 |
2 | Raadio Elmar | 243 000 | 23,6 |
3 | Sky Plus | 231 000 | 22,5 |
4 | Star FM | 201 000 | 19,5 |
5 | Retro FM | 160 000 | 15,6 |
6 | Raadio Kuku | 121 000 | 11,8 |
7 | Raadio 2 | 99 000 | 9,7 |
8 | Raadio Uuno | 95 000 | 9,3 |
9 | Power Hit Radio | 92 000 | 9,0 |
10 | Klassikaraadio | 47 000 | 4,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.06.2015–01.09.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 157 000 | 15,3 |
2 | Raadio 4 | 148 000 | 14,4 |
3 | Sky Raadio | 120 000 | 11,7 |
4 | Narodnoje Radio | 98 000 | 9,5 |
5 | Jumor FM | 55 000 | 5,4 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.06.2015–01.09.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.