Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta sügisel
04.01.2017
04.01.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud sügisperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 28 minutit päevas. Võrreldes suvega kuulati raadiot päevas 5 minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 39 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 5 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 286 000 | 28,0 |
2 | Sky Plus | 255 000 | 25,0 |
3 | Star FM | 224 000 | 22,0 |
4 | Raadio Elmar | 215 000 | 21,1 |
5 | Retro FM | 172 000 | 16,9 |
6 | Raadio Kuku | 137 000 | 13,5 |
7 | Raadio 2 | 131 000 | 12,9 |
8 | Power Hit Radio | 78 000 | 7,6 |
9 | Raadio Uuno / MyHits | 70 000 | 6,9 |
10 | Radiomania | 44 000 | 4,3 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.08.2016–29.11.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 131 000 | 12,8 |
2 | Raadio 4 | 128 000 | 12,5 |
3 | Sky Raadio | 126 000 | 12,3 |
4 | Narodnoje Radio | 104 000 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 59 000 | 5,8 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.08.2016–29.11.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.