Raadioauditooriumi ülevaade perioodist aprill–september 2022
31.10.2022
31.10.2022
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprill kuni september 2022 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 59 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 15 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 57 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 9 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 2 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 7 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 41 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 21 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 127 000 | 12,3 |
2 | Raadio Elmar | 81 000 | 7,8 |
3 | Sky Plus | 70 000 | 6,7 |
4 | Star FM | 61 000 | 5,9 |
5 | Retro FM | 55 000 | 5,3 |
6 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,6 |
7 | MyHits | 36 000 | 3,5 |
8 | Rock FM | 31 000 | 2,9 |
9 | Raadio 2 | 28 000 | 2,7 |
10 | Relax FM | 19 000 | 1,8 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2022–30.09.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 31 000 | 3,0 |
2 | Sky Raadio | 21 000 | 2,1 |
3 | Narodnoje Radio | 21 000 | 2,0 |
4 | Russkoje Radio | 18 000 | 1,7 |
5 | Jumor FM | 15 000 | 1,4 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2022–30.09.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.