Rohekuvand 2023

Kõige rohelisema mõtteviisiga brändide edetabel 2023

2022. aastal käivitunud trendiuuring, mille tulemusel selgub:

  • kui oluline on Eesti elanike jaoks keskkonnasõbralikkus
  • millised brändid esindavad eestimaalaste arvates kõige paremini rohelist mõtteviisi
  • muutused võrreldes eelmise aastaga.
Katrin Männaste

Katrin Männaste

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8539

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.