Lojaalsus ja lisamüük

Olemasolevate klientide uued ostud, kasv tugineb tihedamale seosele klientidega

Olemasolevatele klientidele toetuv kasv on iga ettevõtte püüdlus. Lojaalsed kliendid ostavad rohkem ja sagedamini ning nad on teie ettevõtte usaldusväärsed eestkostjad. Siiski ei ole kõik nii ühene, kõik olemasolevad kliendid ei ole valmis oma oste suurendama ega ole alati ka ettevõtte eestkõnelejaks.

Meie Kantaris suhtleme tarbijatega üle kogu maailma rohkem kui keegi teine ja me teame, mis läheb inimestele korda. Me oskame ära tunda teie ettevõtte kõige suurema väärtusega ja kõige suurema potentsiaalse väärtusega kliendid ning anda teile kasvustrateegiad.

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.