Lojaalsus ja lisamüük

Olemasolevate klientide uued ostud, kasv tugineb tihedamale seosele klientidega

Olemasolevatele klientidele toetuv kasv on iga ettevõtte püüdlus. Lojaalsed kliendid ostavad rohkem ja sagedamini ning nad on teie ettevõtte usaldusväärsed eestkostjad. Siiski ei ole kõik nii ühene, kõik olemasolevad kliendid ei ole valmis oma oste suurendama ega ole alati ka ettevõtte eestkõnelejaks.

Meie Kantaris suhtleme tarbijatega üle kogu maailma rohkem kui keegi teine ja me teame, mis läheb inimestele korda. Me oskame ära tunda teie ettevõtte kõige suurema väärtusega ja kõige suurema potentsiaalse väärtusega kliendid ning anda teile kasvustrateegiad.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!