Otsustajate meediauuring

Otsustajate meediauuringu eesmärk on anda ülevaade, milliseid meediatüüpe ja -kanaleid eelistavad Eesti tippjuhid oma igapäevases töös vajaliku teabe hankimiseks kasutada ning millised neist on oluliste otsuste langetamisel kõige olulisemad.

Uuring võrdleb kõiki Eesti suurimaid meediagruppe, kõrvutades neid ka välismaistega, ning hõlmab kõiki suurimaid meediatüüpe nagu ajalehed, ajakirjad, televisioon, raadio, sotsiaalmeedia ning uudisteportaalid.

 

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht

+372 626 8500

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!