Trendiuuringud 2019

Kantar Emori trendiuuringud täiendavad meie mitmekesiseid trendiandmebaase, osa trende on ajaliselt pikad.

Trendiandmestikku kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Trendiuuringute aruanded on mugavalt ja kiirelt kättesaadavad.

Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringute ajakava 2019. aastal:
Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Kontakt
Uue kodu uuring Eestis Millised on elanike ootused ja vajadused uue kodu soetamisel? Küsitlus: veebruar-märts
Tulemused: aprill
Tauno Mändla
tauno.mandla@kantar.com
IKT tööandjate maine Eestis Milline on IKT ettevõtete tuntus ja maine IT valdkonna töötajate seas? Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Lele Aak
lele.aak@kantar.com
NPS võrdlusbaasi uuring Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Küsitlus: märts
Tulemused: aprill-mai
Lele Aak
lele.aak@kantar.com
  Brändide edetabel Eestis, Lätis ja Leedus Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Tööandjate maine Eestis, Lätis ja Leedus Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
  Finantsseire uuring Eestis, Lätis ja Leedus Elanike suhtumine rahaasjadesse ja käitumine finantsmaailmas. Pankade tuntus. Lele Aak
lele.aak@kantar.com
Ülikoolide maineuuring Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Annette Schultz
annette.schultz@kantar.com
Kinnisvarabrändide seire Eestis Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Tauno Mändla
tauno.mandla@kantar.com
E-kaubanduse seire Eestis

 

Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Milliseid kättetoimetamisviise eelistatakse? Küsitlus: jaanuar-mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
TNSAtlas. Eesti, Läti ja Leedu

 

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi. Tulemused:
Eesti – mai
Läti ja Leedu – juuli
Elvin Heinla
elvin.heinla@kantar.com
Consumer CV Eestis

 

Unikaalne tarbijaturu segmentatsioon, mille aluseks on mahukas andmebaas Eesti elanike väärtushinnangutest, tarbimishoiakutest, huvidest, vaba aja sisustamisest, tarbimiskäitumisest. Küsitlus: jaanuar-aprill
Tulemused: juuni
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Küsitlus: august-september
Tulemused: september
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Jaeseire Eestis

 

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Küsitlus: september-oktoober
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Suurettevõtete tuntus ja maine Eestis Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Küsitlus: november Tulemused: detsember Katrin Männaste
katrin.mannaste@kantar.com
Piiriülese kaubanduse seireuuring

 

Kui suure osakaaluga on alkoostud Lätist ja Läti ostude emotsiooniindeks.

 

Küsitlus: märts, august ja detsember
Tulemused: küsitlusele järgneva kalendrikuu alguses
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Erakondade seire  Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal Toimub regulaarselt iga kuu Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.