Trendiuuringud 2020

Kantar Emori trendiuuringud täiendavad meie mitmekesiseid trendiandmebaase, osa trende on ajaliselt pikad.

Trendiandmestikku kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Trendiuuringute aruanded on mugavalt ja kiirelt kättesaadavad.

Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringute ajakava 2020. aastal:

 

Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Kontakt
Eriolukorra radar Eesti elanike ja ettevõtete hoiakute, kindlustunde, ostukäitumise ja tulevikuperspektiivide kaardistus kriisiolukorras. Toimub regulaarselt iga nädal (elanikud) ja kord kuus (ettevõtted)
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Pensionireformi seire Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes? Toimub regulaarselt iga kuu
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Kaisa Esko
kaisa.esko@kantar.com
Erakondade seire  Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal. Toimub regulaarselt iga kuu
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Poliitikute usaldusväärsus Poliitikute usaldusväärsuse seire Milliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim? Küsitlus: kord kvartalis Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
NPS võrdlusbaasi uuring Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Lele Aak
lele.aak@kantar.com
CX + konkurentsiseire CX+ konkurentsiseire Sektoripõhine konkurentsiindeks, mis toob ühes vaates kokku brändi, töötaja, klienditeeninduse ja klientide emotsioonid. Küsitlus: märts
Tulemused: aprill
Kristiina Kruuse
kristiina.kruuse@kantar.com
  Brändide edetabel Eestis, Lätis ja Leedus Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Tööandjate maine Eestis, Lätis ja Leedus Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Ülikoolide maine  Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Annette Schultz
annette.schultz@kantar.com
E-kaubanduse seire E-kaubanduse seire Eestis Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Küsitlus: kevad
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Lojaalsusprogrammid Lojaalsusprogrammide atraktiivsus Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim? Küsitlus: juuni
Tulemused: august
Kaisa Esko
kaisa.esko@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Küsitlus: august-september
Tulemused: september
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Kinnisvarabrändide seire Eestis

 

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Tauno Mändla
tauno.mandla@kantar.com
Jaeseire Eestis

 

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Küsitlus: september-oktoober
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Suurettevõtete tuntus ja maine Eestis Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Küsitlus: november Tulemused: detsember Katrin Männaste
katrin.mannaste@kantar.com
TNSAtlas. Eesti, Läti ja Leedu Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi. Andmebaas 2009-2019
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Elvin Heinla
elvin.heinla@kantar.com
Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.