Trendiuuringud 2021

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringute ajakava 2021. aastal:
Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Kontakt Osta siit
Pensionireformi seire Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes? Toimub regulaarselt iga kuu
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Heidi Reinson
heidi.reinson@kantar.com
Erakondade seire  Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal. Toimub regulaarselt iga kuu
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Poliitikute usaldusväärsuse seire Milliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim? Küsitlus: kord kvartalis
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
NPS võrdlusbaasi uuring Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Klientide rahulolu teenindusega digikanalites. Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Osta värske aruanne meie e-poest.
IT-sektori tööandjate maine Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tooandjate pingerea tipus? Küsitlus: veebruar
Tulemused: aprill
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Osta eelmine aruanne meie e-poest.
Tööandjate maine Eestis, Lätis ja Leedus Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Küsitlus: märts-aprill
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Osta värskeim aruanne meie e-poest.
Saadaval ka andmed Leedu tööandjate maine kohta.
Brändide edetabel Eestis, Lätis ja Leedus Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Osta viimane üldaruanne e-poest.

Saadaval ka Läti ja Leedu aruanded.

Lisaks saadaval Toidubrändid 2021 ja Meediabrändid 2020.

Pakiveoteenuste turu kaardistus Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid Küsitlus: mai
Tulemused: mai
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Osta eelmine aruanne meie e-poest.
Ülikoolide maine  Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Jaanika Hämmal
jaanika.hammal@kantar.com
E-kaubanduse seire Eestis Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Küsitlus: kevad
Tulemused: juuni
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Osta eelmine aruanne meie e-poest.
Tallinna kaubanduskeskuste seire Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Küsitlus: august-september
Tulemused: september
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Osta värskeim aruanne meie e-poest.
Kinnisvarabrändide seire Eestis

 

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Jaeseire Eestis

 

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Küsitlus: september-oktoober
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Suurettevõtete tuntus ja maine Eestis Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Küsitlus: november Tulemused: detsember Katrin Männaste
katrin.mannaste@kantar.com
Kompass. Eesti, Läti ja Leedu

(endine TNSAtlas)

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi. Andmebaas 2009-2020
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Elvin Heinla
elvin.heinla@kantar.com
Balti tarbijaturu trendid Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest. Trendid aastast 2001-2020
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Osta ligipääs tarbijaturu trendiandmetele meie e-poest.

 

Võimalik osta 2020. aasta andmeid (järgmine uuring aastal 2022):
Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Kontakt Osta siit
Car Brand Health Millised automargid on kõige tuntumad ja mainekamad. Mida hindavad autoostjad kõige enam? Küsitlus: märts
Tulemused: aprill
Triinu Ojala
triinu.ojala@kantar.com
Lojaalsusprogrammide atraktiivsus Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim? Küsitlus: august
Tulemused: september
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Osta värskeim aruanne e-poest.
Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.