Trendiuuringud 2021

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringute ajakava 2021. aastal:
Trendiuuring Trendiuuringu sisu Ajakava Kontakt
Pensionireformi seire Millised on Eesti elanike arvamused ja kavatsused oma II pensionisamba suhtes? Toimub regulaarselt iga kuu
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Heidi Reinson
heidi.reinson@kantar.com
Erakondade seire  Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal. Toimub regulaarselt iga kuu
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Poliitikute usaldusväärsuse seire Milliseid Eesti poliitikuid usaldatakse enim? Küsitlus: kord kvartalis Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
NPS võrdlusbaasi uuring Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
IT-sektori tööandjate maine Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tooandjate pingerea tipus? Küsitlus: veebruar
Tulemused: aprill
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Tööandjate maine Eestis, Lätis ja Leedus Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Car Brand Health Millised automargid on kõige tuntumad ja mainekamad. Mida hindavad autoostjad kõige enam? Küsitlus: märts
Tulemused: aprill
Triinu Ojala
triinu.ojala@kantar.com
Brändide edetabel Eestis, Lätis ja Leedus Millised on meeldivamad brändid elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast. Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Tööandjate maine Eestis, Lätis ja Leedus Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu? Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Ülikoolide maine  Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand. Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Jaanika Hämmal
jaanika.hammal@kantar.com
E-kaubanduse seire Eestis Eesti elanike aktiivsus internetist ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta? Küsitlus: kevad
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Lojaalsusprogrammide atraktiivsus Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim? Küsitlus: august
Tulemused: september
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel. Küsitlus: august-september
Tulemused: september
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Kinnisvarabrändide seire Eestis

 

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus ning Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad. Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Jaeseire Eestis

 

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel. Küsitlus: september-oktoober
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi
kersten.jogi@kantar.com
Suurettevõtete tuntus ja maine Eestis Millised on Eesti mainekaimad suurettevõtted? Küsitlus: november Tulemused: detsember Katrin Männaste
katrin.mannaste@kantar.com
Kompass. Eesti, Läti ja Leedu

(endine TNSAtlas)

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Uuringus on vaatluse all ca 100 tooterühma ja ca 1300 brändi. Andmebaas 2009-2020
Tulemused interaktiivse Power BI väljundina
Elvin Heinla
elvin.heinla@kantar.com
Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.