Trendiuuringud 2022

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringud 2022. aastal:
Trendiuuring Ajakava Kontakt
Erakondade seire

Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal

Iga kuu Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
E-kaubanduse kuutrendid

E-ostlemine viimase kuu jooksul, milliseid kaubagruppe ostetakse, e-ostjate osakaalud.

Iga kuu Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Poliitikute usaldusväärsuse ja maine uuring

Milliseid poliitikuid usaldavad Eesti elanikud enim? Kes on eestimaalaste silmis kõige positiivsema mainega, kõige tugevama mainega?

Küsitlus: jaanuar
Tulemused: veebruar
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
NPS Benchmark uuring

Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Klientide rahulolu teenindusega digikanalites.

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Rohekuvand 2022. Rohelise mõtteviisiga brändide TOP

Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad?

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
IKT-sektori tööandjate maine

Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tööandjate pingerea tipus?

Küsitlus: suvi
Tulemused: täpsem ajakava selgub
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Tööandjate maine Eestis (lisaks Lätis ja Leedus)

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Tutvu Eesti tööandjate maine 2021 uuringuga meie e-poes. Leedu tööandjate maine 2021 uuringuga saab tutvuda siin.

Küsitlus: märts
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim?

Küsitlus: suvi
Tulemus: täpsem ajakava selgub
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Car Brand Health

Millised automargid on kõige tuntumad ja mainekamad. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam?

Küsitlus: märts
Tulemused: aprill
Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com
Brändide edetabel

Millised on meeldivamad brändid Eesti elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.
Tutvu 2021. aasta uuringuga meie e-poes.
Tänavu toimub meeldivaimate brändide uuring ka Lätis ja Leedus.

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: toidubrändid

Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid?
Tutvu 2021. aasta uuringuga meie e-poes.

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: meediabrändid

Millised on Eesti elanike lemmikud meediabrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Brändide edetabel: meditsiinikeskuste brändid

Milliseid tervisekliinikuid ja meditsiinikeskusi hindavad Eesti elanikud parimaks?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Brändide edetabel: spordibrändid

Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike lemmikspordibrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Finantskäitumise uuring

Eesti elanike hoiakud ja barjäärid erinevate finantstoodete suhtes ning nende suhe rahaga üldisemalt. Laenamine (sh järelmaksud), säästmise (sh pension) ja investeerimine (sh krüptoraha) – kuidas inimesed nendesse teemadesse suhtuvad ning kuidas kajastub see nende käitumises? Millised brändid ja kõneisikud on usaldusväärsed? Kuidas mõjutavad finantskäitumist individuaalsed erinevused, nt haridus, isiksus või riskiisu?

Vaata uuringu täpsemat tutvustust siit.

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Heidi Reinson
heidi.reinson@kantar.com
UUS! Täiendkoolituse ja mikrokraadiprogrammide uuring 

Eesti elanike vajadused täiendkoolituse järele ja valmisolek õppida uusi teadmisi ja oskusi. Teadlikkus mikrokraadidest. Hoiakud koolitusettevõtete ja kõrgkoolide ja erinevate õppevormide osas.

Vaata uuringu täpsemat tutvustust siit.

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Anna Karolin
anna.karolin@kantar.com
Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
E-kaubanduse seire

Eesti elanike aktiivsus internetist erinevate kaupade ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?
Tutvu 2021. aasta uuringuga meie e-poes.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Ülikoolide maine

Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Rakenduskõrgkoolide maine

Eesti rakenduskõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire

Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

Küsitlus: august
Tulemused: september
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Kinnisvarabrändide seire

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus. Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Jaeseire

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Kompass (Atlase andmebaas)

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Andmebaas sisaldab andmeid u 100 tooterühma ja u 1300 brändi.

Andmebaas 2009-2021 Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com
Eesti suurettevõtete tuntus ja maine

Millised on Eesti mainekaimad ja tuntuimad suurettevõtted?

Küsitlus: november
Tulemused: detsember
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Balti tarbijaturu trendid

Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

Ligipääsu värskeimatele andmetele saab osta meie e-poest.

Andmebaas 2001-2021 Aivar Voog aivar.voog@kantar.com

 

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.