Trendiuuringud 2022

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringud 2022. aastal:
Trendiuuring Ajakava Kontakt
Erakondade seire

Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal

Iga kuu Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
E-kaubanduse kuutrendid

E-ostlemine viimase kuu jooksul, milliseid kaubagruppe ostetakse, e-ostjate osakaalud.

Iga kuu Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
NPS Benchmark uuring

Eestis Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Klientide rahulolu teenindusega digikanalites.

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Roheliste ettevõtete edetabel 

Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad?

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
IKT-sektori tööandjate maine

Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tööandjate pingerea tipus?

Küsitlus: veebruar
Tulemused: aprill
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Tööandjate maine Eestis (lisaks Lätis ja Leedus)

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?

Küsitlus: märts
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Millise ettevõtte lojaalsusprogramm on Eesti elanike seas tuntuim ja atraktiivseim?

Küsitlus: märts
Tulemus: aprill
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Car Brand Health

Millised automargid on kõige tuntumad ja mainekamad. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam?

Küsitlus: märts
Tulemused: aprill
Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com
Brändide edetabel

Millised on meeldivamad brändid Eesti elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: toidubrändid

Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: meediabrändid

Millised on Eesti elanike lemmikud meediabrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Finantsmonitooring. Investeerimine

Eesti elanike hoiakud erinevate finantstoodete suhtes, barjäärid. Investeerimine erinevatesse varaklassidesse. Krüptoraha. Käitumisteaduslik aspekt investeerimise juures.

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
E-kaubanduse seire

Eesti elanike aktiivsus internetist erinevate kaupade ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Ülikoolide maine

Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire

Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

Küsitlus: august
Tulemused: september
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Kinnisvarabrändide seire

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus. Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Jaeseire

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Kersten Jõgi kersten.jogi@kantar.com
Kompass (Atlase andmebaas)

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Andmebaas sisaldab andmeid u 100 tooterühma ja u 1300 brändi.

Andmebaas 2009-2021 Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com
Eesti suurettevõtete tuntus ja maine

Millised on Eesti mainekaimad ja tuntuimad suurettevõtted?

Küsitlus: november
Tulemused: detsember
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Balti tarbijaturu trendid

Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

Andmebaas 2001-2020 Aivar Voog aivar.voog@kantar.com

 

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!