Uued kliendid

Kliendibaasi suurendamine, hõlmates uusi kasumlikke kliente

Uued kliendid ja konkurentidelt turuosa haaramine on üks kasvuvõimalus. Keeruline küsimus on, millised uued kliendid toetavad kasvu, millised mitte. Kliendikäitumine ja brändi valik võivad olla harjumuslikud või kaalutletud, ratsionaalsed või hoopis emotsioonidel põhinevad. Kasumlike klientide hõlmamiseks on vajalik teada, kuidas inimesed teie toodete ostuotsuseid teevad.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!