Uued kliendid

Kliendibaasi suurendamine, hõlmates uusi kasumlikke kliente

Uued kliendid ja konkurentidelt turuosa haaramine on üks kasvuvõimalus. Keeruline küsimus on, millised uued kliendid toetavad kasvu, millised mitte. Kliendikäitumine ja brändi valik võivad olla harjumuslikud või kaalutletud, ratsionaalsed või hoopis emotsioonidel põhinevad. Kasumlike klientide hõlmamiseks on vajalik teada, kuidas inimesed teie toodete ostuotsuseid teevad.

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.