Uued tooted ja teenused

Tooteportfelli laiendamine toetamaks pidevat kasvu

Uued tooted ja teenused on äritegevuse põhiolemus, paraku enam kui 80% uutest toodetest kukub läbi. Meie Kantar Emoris teame, kuidas ületada innovatsiooni teel olevaid takistusi, luues tooteportfellide arendamiseks edukaid strateegiaid.

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.