Uued turud

Sisenemine uutele turgudele või uutesse tootekategooriatesse

Uutele aladele ja uutesse tootekategooriatesse liikumine on jõuline strateegia, mis võib toetada ettevõtte järjepidevat kasvu. Et olla edukas, tuleb hästi mõista turu dünaamikat, tarbijate käitumist ja sihtturgude konkurentsimaastikku. Kõike seda Kantar Emor ja Kantari globaalne võrgustik pakub.

Kantari eksperdid töötavad kõikidel võtmeturgudel ja meie uuringulahendused on end üleilmselt tõestanud. Me aitame oma klientidel leida uusi kasvuvõimalusi uutel turgudel ja uutes valdkondades, toetudes Kantari kolleegide kompetentsile erinevates valdkondades ja kohalike olude mõistmisel üle kogu maailma.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!