Brit Mesipuu: vali üks või kaks kanalit ja ole seal hea
11.09.2025
11.09.2025
„Vali üks või kaks kanalit ja ole seal hea – igal pool ei saa olla, sul lihtsalt ei ole seda võimekust,“ ütleb ta sotsiaalmeedia kanalitest rääkides. Sotsiaalmeedias sisu loomisel on esimene küsimus tema sõnul see, kellele sisu on mõeldud. Mesipuu tõi näite, kus ta aitas kaasa noorkotkaste sisuloomele sotsiaalmeedias. Seal ta lähtus sellest, et Facebooki jälgivad lapsevanemad ja potentsiaalsed noorkotkaste rühmajuhid, Instagrami aga noored. Tehes postituse näiteks mõne noorkotkaste ürituse kohta, esitaski ta sisu Facebookis ühe, Instagramis teise nurga alt vastavalt sihtgrupile. Sotsiaalmeedia postitusi kirjutades kasutab ta ka tehisaru abi. „Ma arvan, et mul on fifty-fifty: ma käin talle (tehisarule) välja idee, mida ma tahaksin kirjutada, siis ta annab mulle ideed ja siis ma kirjutan selle kõik ümber,“ selgitas ta.
Pildimaterjali, mida postituste juures kasutada, eelistab ta ise pildistada. Mesipuu rõhutab, et pildid ei pea olema sugugi tehtud uhke fotovarustusega. Elulised pildid tõmbavad klantspiltide vahel teinekord rohkemgi tähelepanu. Kui inimene sellist pilti kauem vaatama jääb, annab see Metale omakorda signaali, et tegemist on huvitavama postitusega ning see postitus võib jõuda rohkemate inimesteni.
Sisu postitamise regulaarsus sõltub erinevatest teguritest, kuid üldiselt võiks seda teha vähemalt kaks korda nädalas. Kindlasti ei piisa sellest, kui postitada vaid korra kuus. „Sul võib kõige ägedam postitus olla, sa võid tasuta mingeid asju ära anda, aga inimestel ei ole olnud võimalus reageerida su postitusele. Mis tähendab, et Meta ei tea, et sa meeldid neile ja kuna konkurents on nii kõva, siis nad lihtsalt ei jõua sinna,“ selgitas Mesipuu tihedama postitamise vajalikkust.
Juttu tuli ka hinnapakkumuste küsimisest ja riigihangetest. Mesipuu sõnul osaleb ta seal ainult siis, kui otsustamisel on määrav sisu, mitte hind. „Kui ma riigihanke puhul näen, et 50 protsenti on hind, siis ma ei osale. Mul ei ole mõtet ennast läbi põletada, mind on üks. Ma tahan, et mu silm säraks iga töö juures. Kui ma pean tegema pikaajaliselt seda tööd ja mingi olematu tunnihinnaga, siis ma tean, et ma põletan end läbi,“ kõneles ta.
Abikaasaga koos ettevõtte tegemisest, sotsiaalmeedia kontode blokkiminekust ja avamise võimalusest, reklaamide kinnitamisest sotsiaalmeedias, adminniõigustest ning paljust muust kuula lähemalt juba podcastist.
Vaata lähemalt siit (vt ka Spotify ja Apple Podcasts):
Mullu novembris alustasime turunduspraktikate taskuhäälingu “Point” lisasaatega “Point+”, kus igal nädalal võetakse fookusesse üks teema, mida kutsutakse kommenteerima valdkonna ekspert.
Loe ka:
– “Point+” võttis fookusesse turunduse sotsiaalmeedias
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.