ValueDriver – vahend hinnajuhtimiseks ja tooteportfelli arendamiseks

ValueDriver – vahend hinnajuhtimiseks ja tooteportfelli arendamiseks

ValueDriver on turusimulaator, mis võimaldab läbi mängida erinevad võimalikud turustsenaariumid ning annab vastused what-if tüüpi küsimustele. Turusimulaatori abil saate teada, kuidas erinevad tulevikustsenaariumid ettevõtte kliendibaasi ja müügikäivet mõjutavad.

Peamised what-if tüüpi küsimused, millele vastuse saab:
  • Mis saab, kui lisada portfelli uus toode?
  • Mis saab, kui lisada teenusele täiendav võimalus või vastupidi – midagi välistada?
  • Kui palju on kliendid uue toote eest valmis maksma?
  • Mis juhtub, kui muuta ühe toote või ka mitme toote hindu?
  • Millistelt konkurentidelt on võimalik turuosa juurde võita?
  • Aga kui konkurendid vastavad muudatustega tootevalikus või hindades?
ValueDriver on tulevikku suunatud ja kliendikeskne

What-if stsenaariumid on alternatiivsed tuleviku konkurentsisituatsioonid, kus juba täna on võimalik läbi mängida erinevaid otsuseid ja selle tulemeid. Sellised stsenaariumid sunnivad tähelepanu pöörama väljakutsetele tulevikus ning võimaluste ärakasutamisele.

ValueDriveri fookuses on klient – tema eelistused, toote väärtuse tajumine ning hinnatundlikkus.

Kuidas see töötab?

Iga äri saab kasvada kahel viisil: leides uusi kliente või kasvatades käivet olemasolevate klientide abil. Mõlemad on olulised ning esindatud ka ValueDriveri simulatsioonides.

Simulatsioonis loodavad stsenaariumid käsitlevad seda, mida ettevõte saab reaalselt muuta – tooteid ja hindu – andes hinnangu, kuidas see mõjutab ettevõtte käekäiku. Prognoosid on seda täpsemad, mida rohkem kasutatakse stsenaariumites konkurentide võimalikke pakkumisi ja reaktsioone.

Simulatsioonis luuakse stsenaariumite alusel erinevaid hüpoteetilisi turusituatsioone.

ValueDriver annab tarbijale ette erinevad valikustsenaariumid ning seejärel analüüsib, millised on tema tehtud valikud. Selliste valikute tegemisel ei ole tarbija tingimata teadlik, kuidas tema otsustusprotsess toimib. Valiku tegemine võib hõlmata hoolikat kaalumist – nn süsteem 2 mõtlemine – või kiiret ja intuitiivset otsustamist – süsteem 1 mõtlemine.

Kuigi iga ostusituatsioon on erisugune, mudeldab ja ennustab ValueDriver tehtavaid valikuid täpselt. ValueDriveri mudelid põhinevad käitumisteadusel, arvestades inimestele omaseid käitumuslikke harjumusi ja kognitiivseid piiranguid.

Kui olete huvitatud tutvustavatest videotest ja simulaatori demost, siis võtke meiega julgesti ühendust.

Tauno Mändla

Tauno Mändla

Kliendikogemuse ekspert

+372 626 8416

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.