Vastajale

Sinu arvamus loeb! Emori uuringutes osalejana mõjutavad just Sinu hinnangud mitmesuguseid valdkondi meie igapäevaelus: näiteks uute seaduste väljatöötamist; paremate ja tarbijasõbralikemate toodete ja teenuste kujundamist; turundajate ja kaupmeeste hinnakujunduse poliitikaid või tele- ning raadioprogrammide sisukust. Täname Sind Kantar Emori uuringutes osalemise eest!

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.