Trendiuuringud 2025
Kantar Emori trendiuuringud on osa meie mahukast ja infoküllasest andmebaasist. Leia huvi pakkuv trendiuuring ja võta meiega ühendust!
Rohkem infotUuringutooted ja lahendused, mida kasutavad kliendid üle maailma, on usaldusväärsed ja valideeritud, kuid samas piisavalt paindlikud, et rahuldada igaühe erivajadusi. Emori arendatud tooteid, mis on välja kasvanud kogemuse ja praktilise vajaduse pinnalt, iseloomustab tulevikku suunatus ja innovatiivne mõtlemine.
FeedbackForest on terviklik andmekogumis- ja tulemuste edastuse süsteem, mis võimaldab...
Kantar Emori omnibussid võimaldavad koguda vajalikku teavet korraga mitme kliendi...
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.