FeedbackForest
TNSMyClient on nüüd FeedbackForest. Uus ja mugav platvorm klienditagasiside kogumiseks ja töötajakogemuse kaardistuseks.
Loe lähemaltUuringutooted ja lahendused, mida kasutavad kliendid üle maailma, on usaldusväärsed ja valideeritud, kuid samas piisavalt paindlikud, et rahuldada igaühe erivajadusi. Emori arendatud tooteid, mis on välja kasvanud kogemuse ja praktilise vajaduse pinnalt, iseloomustab tulevikku suunatus ja innovatiivne mõtlemine.
FeedbackForest on terviklik andmekogumis- ja tulemuste edastuse süsteem, mis võimaldab...
Kantar Emori CAWI-buss kõnetab veebiküsitlusena 1000 Eesti elanikku vanuses 16+....
Uuringuekspert, Kantar Emor
Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.