Töötajate onboarding ja exit uuringud

Tooted

Uuringutooted ja lahendused, mida kasutavad kliendid üle maailma, on usaldusväärsed ja valideeritud, kuid samas piisavalt paindlikud, et rahuldada igaühe erivajadusi. Emori arendatud tooteid, mis on välja kasvanud kogemuse ja praktilise vajaduse pinnalt, iseloomustab tulevikku suunatus ja innovatiivne mõtlemine.

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.