Trendiuuringud 2024
Kantar Emori trendiuuringud on osa meie mahukast ja infoküllasest andmebaasist. Leia huvi pakkuv trendiuuring ja võta meiega ühendust!
Rohkem infotUuringutooted ja lahendused, mida kasutavad kliendid üle maailma, on usaldusväärsed ja valideeritud, kuid samas piisavalt paindlikud, et rahuldada igaühe erivajadusi. Emori arendatud tooteid, mis on välja kasvanud kogemuse ja praktilise vajaduse pinnalt, iseloomustab tulevikku suunatus ja innovatiivne mõtlemine.
FeedbackForest on terviklik andmekogumis- ja tulemuste edastuse süsteem, mis võimaldab...
Kantar Emori omnibussid võimaldavad koguda vajalikku teavet korraga mitme kliendi...
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.