Meediauuringud

Meediauuringud annavad täpse ülevaate, kes mida vaatab, kuulab ja loeb, aidates seeläbi turundust planeerida ja õigele sihtrühmale suunata.

Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Uuringu eesmärk on aidata turundajal valida oma sihtrühmaga suhtluseks sobivaimad meediakanalid ning saada tagasisidet edastatud turundussõnumite tegeliku auditooriumi kohta. Telekanalitele annab uuring kasulikku teavet kanali vaadatavuse ja saadete eelistuse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks programmi planeerimisel tulevikus. Loe lähemalt.

Meediapäeva uuring

Meediapäeva uuringu eesmärk on anda üldist teavet Eesti elanike ajakasutusest, et seeläbi teha efektiivsemaid strateegilisi otsuseid kommunikatsioonikanalite valikul ning kirjeldada jõujooni ja nende trende erinevate meediatüüpide vahel. Loe lähemalt.

Reklaamipanuste uuring AdEx

AdExi reklaamipanuste uuring annab võimaluse tellida soovitud väljavõtet konkreetsest reklaamist kõigis meediatüüpides, koostada reklaamijate edetabeleid erinevate perioodide, toodete, kanalite lõikes. Loe lähemalt.

TNSAtlas

TNSAtlas on strateegiline ja Eestis unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. Loe lähemalt.

Interneti uuring

Interneti uuringu eesmärk on anda turundajatele ja veebisaitidele kasulikku teavet veebilehtede külastatavuse kohta ning aidata seeläbi valida sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamimiseks sobivaimaid kanaleid. Loe lähemalt.

Trükimeedia uuring

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal ja trükimeedia väljaandjal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ja reklaamikanaliks sobivaimad väljaanded. Loe lähemalt.

Raadioauditooriumi uuring

Raadioauditooriumi päevikuuringu eesmärk on aidata turundajal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks sobivaimad meediakanalid. Loe lähemalt.

Küsi meediauuringute kohta lisa:

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!