Brändi- ja kommunikatsiooniuuringud

Inimeste ja brändide kokkupuutehetki on palju, alates meediakommunikatsioonist, suhtlusest kaupluses kuni toote ja teenuse kasutuskogemuseni. Edukad brändid oskavad teha turundusvalikuid ja panustada vaid õigetesse, tarbijaid tõesti mõjutavatesse puutepunktidesse, muutes nii oma brändi vastupandamatuks ja edukaks.

Me aitame teil leida paljudest puutepunktidest need olulised momendid, mis mõjutavad turgu ja aitavad teie brändil kasvada.

Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori ärisuuna juht

+372 626 8538

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.