FeedbackForest – terviklahendus andmete kogumiseks ja edastuseks

FeedbackForest – terviklahendus andmete kogumiseks ja edastuseks

FeedbackForest on terviklik andmekogumis- ja tulemuste edastuse süsteem, mis võimaldab andmeid kiirelt ja efektiivselt koguda, analüüsida ja tulemused teile selgelt edastada.

Meie platvorm on ühtviisi sobilik nii klienditagasiside kogumiseks kui ka töötajakogemuse kaardistuseks. FeedbackForestit kasutatakse lihtsamate väikeuuringute, aga ka äärmiselt komplekssete, eri riike ja paljusid kokkupuutepunkte hõlmavates uuringutes.

FeedbackForest on seni kasutusel olnud TNSMyClienti tarkvaralahenduse edasiarendus, mille on välja töötanud Kantar Emori arendusmeeskond Eestis ning seda on järjepidevalt arendatud üle 15 aasta. Uuendatud aruandluskeskkond on modernsem ja kasutajasõbralikum, säilitades senise funktsionaalsuse, ent tulemused jõuavad teieni visuaalselt paremini hoomatavana.

FeedbackForesti interaktiivsed juhtpaneelid võimaldavad vaadata reaalajas tulemusi ning analüüsida trende, samuti teha võrdlusi erinevate üksuste vahel. Väljaspool FeedbackForesti platvormi kogutud uuringuandmestikku on võimalik tulemuste raporteerimise eesmärgil (ilma andmekogumisprotsessita) samuti meie süsteemi importida.

FeedbackForest

Juhtpaneelidel esitatud graafikud saab otse veebikeskkonnast ilma igasuguse lisavaevata eksportida Excelisse või PowerPointi esitlusse.

Tauno Mändla

Tauno Mändla

Kliendikogemuse ekspert

+372 626 8416

Kersten_Jogi

Kersten Jõgi

Uuringuekspert, Kantar Emor

Sõna „kaubanduskeskus“ on ajale jalgu jäänud – tegemist ei ole pelgalt kaupade müügile orienteeritud ostukoha, vaid tõmbekeskusega, kuhu tullakse eri teenuseid tarbima ning meelelahutust otsima.