Teleauditooriumi mõõdikuuring

Eesti teleauditooriumi mõõdikuuring on alates 2003. aastast läbiviidav uuring, mille eesmärk on koguda teavet 4-aastaste ja vanemate Eesti elanike televaatamise harjumuste kohta. Tegemist on paneeluuringuga, mille käigus kogutakse andmeid telepaneelilt, mis vahetub kiirusega 10-20% aastas.

Uuringu eesmärk on aidata turundajal valida oma sihtrühmaga suhtluseks sobivaimad telekanalid ning saada tagasisidet edastatud turundussõnumite tegeliku auditooriumi kohta. Telekanalitele annab uuring kasulikku teavet kanali vaadatavuse ja saadete eelistuse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks programmi kujundamisel tulevikus.

Vaata telekanalite vaatamisaja osakaale kuude lõikes SIIT.

Telesaadete iganädalasi edetabeleid saad vaadata nädala toppide lehelt.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Uuringuekspert

+372 626 8510

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.