Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Eesti Teleauditooriumi Mõõdikuuring on alates 2003. aastast läbiviidav uuring, mille eesmärk on koguda teavet 4-aastaste ja vanemate Eesti elanike televaatamise kohta. Tegemist on paneeluuringuga, mille käigus kogutakse andmeid telepaneelilt, mis vahetub kiirusega 10-20% aastas.

Uuringu eesmärk on aidata turundajal valida oma sihtrühmaga suhtluseks sobivaimad telekanalid ning saada tagasisidet edastatud turundussõnumite tegeliku auditooriumi kohta. Telekanalitele annab uuring kasulikku teavet kanali vaadatavuse ja saadete eelistuse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks programmi kujundamisel tulevikus.

Vaata telekanalite vaatamisaja osakaale siit.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!