TNSAtlas

TNSAtlas on strateegiline ja Eestis unikaalne turundusjuhi töövahend, mis uurib tarbija, brändi ja meedia omavahelist suhet. See toetab nii bränditurundust ja -kommunikatsiooni kui ka meediaplaneerimist strateegilisel tasandil.

TNSAtlas analüüsib brändide positsiooni ning kaardistab turunduskommunikatsiooni sihtrühmi. Erinevaid mooduleid on võimalik vaadata iseseisvalt või tervikpildi saamiseks ja seoste leidmiseks omavahel põimitult. Nii annab andmebaas teavet brändi tuntuse ja eelistuse kohta ning analüüsib tulemusi meediatarbimise lõikes. Kogu brändi tunnuste infot saab analüüsida ning siduda meediatarbimise osaga, millesse on kaasatud tele-, trükimeedia, internet ja raadio. Lisaks on kogu info seotud meediapäeva mooduliga, mis näitab erinevate meediate jälgimist erinevatel kellaaegadel.

TNSAtlas põhineb esmatarbekaupade, kestvuskaupade ja ostukohtade analüüsil. Uuringus on vaatluse all ligikaudu 100 tooterühma ja 1300 brändi. Sõltuvalt tooterühmast uuritakse brändide tuntust, tarbimist ja eelistust.

Sihtrühma analüüsile lisab väärtust informatsioon tarbija vaba aja veetmise, hobide, reisimise ja huvide kohta. Lisaks sisaldab uuring valikuliselt teavet inimeste üldiste hoiakute ja erinevatesse teemadesse suhtumise osas.

Analoogsed uuringud ja andmebaasid on saadaval ka Läti, Leedu, Soome ja mitmete muude riikide kohta. See on soodne võimalus hankida baasteavet välisriigi turu kohta. Küsi lisa!

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!