Meist

Kantar Emor on osa maailma juhtivast teabe- ja konsultatsiooniettevõttest Kantar (vt ka Kantar Media). Tegutseme Eestis alates 1990. aastast. Oleme oma klientidele strateegiliseks partneriks, pakkudes olulisi andmeid ja sisendit tarkade otsuste tegemiseks. Meie eesmärk on inspireerida kliente, töötajaid ning kogu ühiskonda olema loov ja edukas meie erakordses maailmas.

Kantar Emoris suhtleme igal aastal üle veerand miljoni Eesti inimesega, meie vastajatega. Kogu Kantar üle ilma suhtleb aga kokku 80 miljoni inimesega aastas. Meie mitmekesine ja lai teadmus tarbijate käitumisest ja tulevikusuundumustest üha täieneb. Koos kogu Kantariga on meie teadmiste- ja vaatering veelgi laiem, üleilmne vaade kõigile riikidele ja tarbijatele. Kantaris töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis.

Selle sertifikaadi pälvinud ettevõtete (7% ettevõtetest vastab märgise nõuetele) krediidihinnang on viimase aasta jooksul olnud järjepidevalt hea. 

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.