Meist

Kantar Emor on osa maailma juhtivast teabe- ja konsultatsiooniettevõttest Kantar. Meie eesmärk on inspireerida kliente, töötajaid ja kogu ühiskonda olema loov ja edukas meie erakordses maailmas.

Meie Kantar Emoris suhtleme igal aastal üle veerand miljoni Eesti inimesega, meie vastajatega, kogu Kantar üle ilma aga 80 miljoni inimesega aastas. Emori mitmekesine ja lai teadmus tarbijate käitumisest ja tulevikusuundumustest üha täieneb. Koos kogu Kantariga on meie teadmiste- ja vaatering veelgi laiem, üleilmne vaade kõigile riikidele ja tarbijatele. Kantaris töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis. Kantar on osa WPP-st.

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!