Kliendisuhete TRI*M

relationshipTRI*M
Kliendisuhte dekodeerimine

 

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara.  Kliendikogemused  võivad luua tugevaid kasumlikku kasvu toetavaid suhteid klientidega.

RelationshipTRI*M  ehk kliendisuhete TRI*M  on meie ainulaadne lähenemine, mis aitab mõista, millised hetked on teie klientidele kõige olulisemad. Meie lahendus tuvastab klientide ootused  ja kas pakutav vastab nende ootustele. Kliendisuhete TRI*M eristab olulist ebaolulisest, nii saate strateegilisel suunavalikul kui ka igapäevastes tegemistes keskenduda just olulisele.

RelationshipTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Kui tugevad on mu kliendisuhted?
  • Millised hetked ja puutepunktid  on kõige olulisemad kliendisuhete loomisel?
  • Kui väga (ja miks) on mu kliendid huvitatud konkurentidest?
  • Kuidas mu klientide kogemused mõjutavad nende tulevikukäitumist?

 

 

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!