Kliendisuhete TRI*M

relationshipTRI*M
Kliendisuhte dekodeerimine

 

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara.  Kliendikogemused  võivad luua tugevaid kasumlikku kasvu toetavaid suhteid klientidega.

RelationshipTRI*M  ehk kliendisuhete TRI*M  on meie ainulaadne lähenemine, mis aitab mõista, millised hetked on teie klientidele kõige olulisemad. Meie lahendus tuvastab klientide ootused  ja kas pakutav vastab nende ootustele. Kliendisuhete TRI*M eristab olulist ebaolulisest, nii saate strateegilisel suunavalikul kui ka igapäevastes tegemistes keskenduda just olulisele.

RelationshipTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Kui tugevad on mu kliendisuhted?
  • Millised hetked ja puutepunktid  on kõige olulisemad kliendisuhete loomisel?
  • Kui väga (ja miks) on mu kliendid huvitatud konkurentidest?
  • Kuidas mu klientide kogemused mõjutavad nende tulevikukäitumist?

 

 

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.