Kommunikatsiooni testimine: AdEval

Kommunikatsiooni testimine: AdEval

Reklaami efektiivsus tarbija pikaajalise mälu vallutamisel

AdEval

 

Reklaami lühiajalise mõju mõõtmine on lihtne, märksa keerukam on mõõta kampaania pikaajalist mõju brändile ja brändi kasvule. Lühiajaline mõju kajastub müügis, ostukavatsuses, ka reklaami märkamises ja valmisolekus sellest rääkida.

Reklaami pikaajalise mõju põhiküsimus on, kas reklaam tungib läbi tarbija tähelepanufiltri. Milline on reklaami potentsiaal emotsionaalse seotuse tugevdamisel ning kuidas kommunikatsiooni efektiivsemaks muuta?

AdEval on käitumisteadustele tuginev lähenemine reklaamide eeltestimisele ja kampaania tulemuslikkuse hindamisele. AdEval uuring annab selge suuna ja teadmise, mis aitab luua efektiivseid kampaaniaid ja jälje tarbijate pikaajalises brändimälus.

AdEval annab vastused küsimustele:
  • Milline on mu reklaami efektiivsus paljuekraanilises maailmas?
  • Kui tugevalt mõjutab reklaami loovlahend minu brändi?
  • Kas reklaam mõjutab asjakohaselt pikaajalist kasvu mõjutavat brändimälu?
  • Kas reklaam toetab brändi strateegiat ja positsioneeringut?
AdEval kasud:
  • Annab võrdlevad mõõdikud reklaami lühiajalise ja pikaajalise mõju kohta.
  • Annab reklaami diagnostika ja suunised loovlahenduse efektiivsemaks muutmiseks
  • Mõistame paremini aju ja reklaami vastuvõtuprotsessi, miks on ühel reklaamil vaid lühiajaline mõju, aga teine reklaam jõuab pikaajalisse mällu.
  • Tagab, et reklaam ei ole ainult tõhus, vaid hoiab ka teie brändi vajalikus õiges strateegilises suunas.
Kersten Jõgi

Kersten Jõgi

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8582

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!