Kommunikatsiooni testimine: AdEval

Reklaami efektiivsus tarbija pikaajalise mälu vallutamisel

AdEval

 

Reklaami lühiajalise mõju mõõtmine on lihtne, märksa keerukam on aga mõõta kampaania pikaajalist mõju brändile ja brändi kasvule.

Lühiajaline mõju kajastub müügis, ostukavatsuses, ka reklaami märkamises ja valmisolekus sellest rääkida.

Reklaami pikaajalise mõju põhiküsimus on, kas reklaam tungib läbi tarbija tähelepanufiltri. Milline on reklaami potentsiaal emotsionaalse seotuse tugevdamisel ning kuidas kommunikatsiooni efektiivsemaks muuta?

AdEval on käitumisteadustele tuginev lähenemine reklaamide eeltestimisel ja kampaania tulemuslikkuse hindamisel. AdEval uuring annab selge suuna ja teadmise, mis aitab luua efektiivseid kampaaniaid ja aitab jätta jälje tarbijate pikaajalisesse brändimälusse.

AdEval annab vastused küsimustele:
  • Milline on teie reklaami efektiivsus ekraane täis maailmas?
  • Kui tugevalt mõjutab reklaami loovlahend teie brändi?
  • Kas reklaam mõjutab asjakohaselt pikaajalist kasvu mõjutavat brändimälu?
  • Kas reklaam toetab brändi strateegiat ja positsioneeringut?
AdEval kasud:
  • Annab võrdlevad mõõdikud reklaami lühiajalise ja pikaajalise mõju kohta.
  • Annab reklaami diagnostika ja suunised loovlahenduse efektiivsemaks muutmiseks.
  • Aitab mõista paremini aju ja reklaami vastuvõtuprotsessi, miks on ühel reklaamil vaid lühiajaline mõju, aga teine reklaam jõuab pikaajalisse mällu.
  • Tagab, et reklaam ei ole ainult tõhus, vaid hoiab ka teie brändi vajalikus õiges strateegilises suunas.
Kersten Jõgi

Kersten Jõgi

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8582

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.