Trükimeedia

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal ja ka trükimeedia väljaandjal endal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamikanalina sobivaimaid väljaandeid. Väljaannetele annab uuring kasulikku teavet loetavuse ja lugejate kirjelduse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks väljaande õigele sihtrühmale suunamisel.

Uuring kaardistab ajalehtede ja ajakirjade lugejaskonna suuruse ning neid iseloomustavaid tunnuseid, nagu lugejate profiil ja lugemissagedus.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8510

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.