Trükimeedia

Trükimeedia loetavuse uuringu eesmärk on aidata turundajal ja ka trükimeedia väljaandjal endal valida oma sihtrühmaga suhtlemiseks ning reklaamikanalina sobivaimaid väljaandeid. Väljaannetele annab uuring kasulikku teavet loetavuse ja lugejate kirjelduse kohta, olles väärtuslikuks sisendiks väljaande õigele sihtrühmale suunamisel.

Uuring kaardistab ajalehtede ja ajakirjade lugejaskonna suuruse ning neid iseloomustavaid tunnuseid, nagu lugejate profiil ja lugemissagedus.

Elvin Heinla

Elvin Heinla

Uuringuekspert

+372 626 8510

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.