transactionTRI*M

Väärtuslike kliendihetkede loomine

Kuidas te teete kindlaks ja seate tähtsusjärjestusse positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone loovad kliendihetked?

transactionTRI*M kaardistab kõik klienditeekonna elemendid ja tabab klientide emotsionaalsed reageeringud kriitilistel suhtlushetkedel. Te saate sisendi muutuste juhtimiseks ja efektiivsuse suurendamiseks.

transactionTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Millised klienditeekonna momendid pakuvad kõige rohkem võimalusi?
  • Kuidas parandada oma klientide kogemusi suurendamaks investeeringutasuvust?
  • Kuidas luua oma klientidega tugevamaid emotsionaalseid seoseid pälvimaks nende usaldust ja lojaalsust?
  • Kuidas saaksin kiiresti reageerida klienditagasisidele, enne kui see kahjustab kliendisuhteid?
transactionTRI*M kasud:
  • Toetub käitumisökonoomikale ja aitab mõista, kuidas emotsioonid loovad meeldejäävaid kogemusi ja lojaalsust.
  • Kasutab lühikesi lihtsaid küsimustikke, mida saab sujuvalt liita olemasolevate kliendikogemuse juhtimise süsteemidega.
  • Seob vastused suhtlushetkega, saate reageerida operatiivselt, nt asukoha- ja mobiilipõhiste uuringute toel.
Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.