transactionTRI*M

Väärtuslike kliendihetkede loomine

Kuidas te teete kindlaks ja seate tähtsusjärjestusse positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone loovad kliendihetked?

transactionTRI*M kaardistab kõik klienditeekonna elemendid ja tabab klientide emotsionaalsed reageeringud kriitilistel suhtlushetkedel. Te saate sisendi muutuste juhtimiseks ja efektiivsuse suurendamiseks.

transactionTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Millised klienditeekonna momendid pakuvad kõige rohkem võimalusi?
  • Kuidas parandada oma klientide kogemusi suurendamaks investeeringutasuvust?
  • Kuidas luua oma klientidega tugevamaid emotsionaalseid seoseid pälvimaks nende usaldust ja lojaalsust?
  • Kuidas saaksin kiiresti reageerida klienditagasisidele, enne kui see kahjustab kliendisuhteid?
transactionTRI*M kasud:
  • Toetub käitumisökonoomikale ja aitab mõista, kuidas emotsioonid loovad meeldejäävaid kogemusi ja lojaalsust.
  • Kasutab lühikesi lihtsaid küsimustikke, mida saab sujuvalt liita olemasolevate kliendikogemuse juhtimise süsteemidega.
  • Seob vastused suhtlushetkega, saate reageerida operatiivselt, nt asukoha- ja mobiilipõhiste uuringute toel.
Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.