transactionTRI*M

Väärtuslike kliendihetkede loomine

Kuidas te teete kindlaks ja seate tähtsusjärjestusse positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone loovad kliendihetked?

transactionTRI*M kaardistab kõik klienditeekonna elemendid ja tabab klientide emotsionaalsed reageeringud kriitilistel suhtlushetkedel. Te saate sisendi muutuste juhtimiseks ja efektiivsuse suurendamiseks.

transactionTRI*M annab vastused küsimustele:
  • Millised klienditeekonna momendid pakuvad kõige rohkem võimalusi?
  • Kuidas parandada oma klientide kogemusi suurendamaks investeeringutasuvust?
  • Kuidas luua oma klientidega tugevamaid emotsionaalseid seoseid pälvimaks nende usaldust ja lojaalsust?
  • Kuidas saaksin kiiresti reageerida klienditagasisidele, enne kui see kahjustab kliendisuhteid?
transactionTRI*M kasud:
  • Toetub käitumisökonoomikale ja aitab mõista, kuidas emotsioonid loovad meeldejäävaid kogemusi ja lojaalsust.
  • Kasutab lühikesi lihtsaid küsimustikke, mida saab sujuvalt liita olemasolevate kliendikogemuse juhtimise süsteemidega.
  • Seob vastused suhtlushetkega, saate reageerida operatiivselt, nt asukoha- ja mobiilipõhiste uuringute toel.
Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Kantar Emori juhtekspert

+372 626 8534

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.