Brändi puutepunktid: Connect

Aitab optimeerida puutepunktide haldust

connect

 

Tarbijad kogevad brände varasemaga võrreldes üha mitmekesisemal moel. Iga kokkupuude brändiga võib muuta tarbijate suhtumist ja käitumist teie brändi suhtes.

Connect teeb kindlaks brändi ja tarbija kõige efektiivsemad kokkupuutepunktid. Tänu sellele teate, millised puutepunktid on brändile kriitilised ja te saate keskenduda neile ning nii optimeerida oma meedia- jt kommunikatsioonikulusid.

Connect annab vastused küsimustele:
  • Kuivõrd edukalt toimib teie bränd kõigi kokkupuutepunktide üleselt võrreldes teie konkurentidega?
  • Millised puutepunktid on igal klienditeekonna hetkel kõige mõjukamad?
  • Kuidas parandada sõnumeid puutepunktis ja keskenduda paremini esmatähtsatele hetkedele?
  • Kuidas optimeerida turunduskulusid?
Connect kasud:
  • Leiab klienditeekonnal kõige olulisemad kokkupuutepunktid.
  • Aitab mõista ja hinnata puutepunkti sünergiat ja vastastikusi toimeid.
  • Integreerib käitumisökonoomika ja ennustab ette tarbijakäitumist.
  • Äärmiselt paindlik – mudel on koostatud üksikisiku tasandil, seetõttu on sihtgrupi ülesleidmine lihtne.
Kersten Jõgi

Kersten Jõgi

Kantar Emori uuringuekspert

+372 626 8582

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!