Brändi puutepunktid: Connect

Aitab optimeerida puutepunktide haldust

connect

 

Tarbijad kogevad brände varasemaga võrreldes üha mitmekesisemal moel. Iga kokkupuude brändiga võib muuta tarbijate suhtumist ja käitumist teie brändi suhtes.

Connect teeb kindlaks brändi ja tarbija kõige efektiivsemad kontaktipunktid. Tänu sellele teate, millised puutepunktid on brändile kriitilised ja te saate keskenduda neile ning nii optimeerida oma meedia- jt kommunikatsioonikulusid.

Connect annab vastused küsimustele:
  • Kuivõrd edukalt toimib teie bränd kõigi kokkupuutepunktide üleselt võrreldes teie konkurentidega?
  • Millised puutepunktid on igal klienditeekonna hetkel kõige mõjukamad?
  • Kuidas parandada sõnumeid puutepunktis ja keskenduda paremini esmatähtsatele hetkedele?
  • Kuidas optimeerida turunduskulusid?
Connect kasud:
  • Leiab klienditeekonnal kõige olulisemad kokkupuutepunktid.
  • Aitab mõista ja hinnata puutepunkti sünergiat ja vastastikusi toimeid.
  • Integreerib käitumisökonoomika ja ennustab ette tarbijakäitumist.
  • Äärmiselt paindlik – mudel on koostatud üksikisiku tasandil, seetõttu on sihtgrupi ülesleidmine lihtne.
Kai-Riin Kriisa

Kai-Riin Kriisa

Kantar Emori ärisuuna juht

+372 626 8537

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.