Kliendistrateegiad

Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara. Kliendikogemused on mitmekesised, seal on palju unikaalsed hetki, mis võivad teie brändi kasvu toetada või brändi haavata.

Kuidas leida üles erakordse potentsiaaliga momendid, kliendikogemuse hetked, mis suurendavad klientide lojaalsust ja annavad suurema investeeringutasuvuse?

Me aitame teil tuvastada, optimeerida ja aktiveerida hetki, mis loovad oma klienditeekonnal positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone.

Kliendistrateegiate uuringulahendid
Kliendisuhted

kliendisuhted

Kliendisuhte dekodeerimine

Kliendisuhete TRI*M ehk relationshipTRI*M aitab teil suurendada oma klientide lojaalsust, avades iga eduka kliendisuhte keskmes oleva unikaalse koodi.

Loe lähemalt.

Klienditagasiside reaalajas

Väärtuslike kliendihetkede loomine

TransactionTRI*M mõõdab klientide emotsionaalseid reageeringuid klienditeekonna olulistel suhtlemishetkedel ning toetab kasumlike kliendisuhete loomist.

Loe lähemalt.

Uuri ka TNSMyClienti kohta.

Töötajate kaasamine

Edukamaks sisejõul

TRI*M HiPO (High Performance Organisation) on töötajate uuringute raamistik, mis mõõdab teie organisatsiooni toimivust. Ta tuvastab teie organisatsiooni tugevad küljed ja tähelepanu vajavad  valdkonnad.

Loe lähemalt.

Uuri ka TNSMyClienti kohta.

Kiirpilk organisatsioonile

StandardTRIM

TRI*M Standard on lihtne, kiire veebipõhise aruandlusega personaliuuring, mis mõõdab töötajate pühendumuse taset ja seda kõige rohkem mõjutavaid tegureid.

Loe lähemalt.

Margo Veskimägi

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.