Kliendistrateegiad

Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara. Kliendikogemused on mitmekesised, seal on palju unikaalsed hetki, mis võivad teie brändi kasvu toetada või brändi haavata.

Kuidas leida üles erakordse potentsiaaliga momendid, kliendikogemuse hetked, mis suurendavad klientide lojaalsust ja annavad suurema investeeringutasuvuse?

Me aitame teil tuvastada, optimeerida ja aktiveerida hetki, mis loovad oma klienditeekonnal positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone.

Kliendistrateegiate uuringulahendid
Kliendisuhted

kliendisuhted

Kliendisuhte dekodeerimine

Kliendisuhete TRI*M ehk relationshipTRI*M aitab teil suurendada oma klientide lojaalsust, avades iga eduka kliendisuhte keskmes oleva unikaalse koodi.

Loe lähemalt.

Klienditagasiside reaalajas

Väärtuslike kliendihetkede loomine

TransactionTRI*M mõõdab klientide emotsionaalseid reageeringuid klienditeekonna olulistel suhtlemishetkedel ning toetab kasumlike kliendisuhete loomist.

Loe lähemalt.

 

Töötajate kaasamine

Edukamaks sisejõul

TRI*M HiPO (High Performance Organisation) on töötajate uuringute raamistik, mis mõõdab teie organisatsiooni toimivust. Ta tuvastab teie organisatsiooni tugevad küljed ja tähelepanu vajavad  valdkonnad.

Loe lähemalt.

 

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.