Kliendistrateegiad

Leiame kliendisuhteid mõjutavad momendid

Kliendid on iga ettevõtte oluline vara. Kliendikogemused on mitmekesised, seal on palju unikaalsed hetki, mis võivad teie brändi kasvu toetada või brändi haavata.

Kuidas leida üles erakordse potentsiaaliga momendid, kliendikogemuse hetked, mis suurendavad klientide lojaalsust ja annavad suurema investeeringutasuvuse?

Me aitame teil tuvastada, optimeerida ja aktiveerida hetki, mis loovad oma klienditeekonnal positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone.

Kliendistrateegiate uuringulahendid
Kliendisuhted

kliendisuhted

Kliendisuhte dekodeerimine

Kliendisuhete TRI*M ehk relationshipTRI*M aitab teil suurendada oma klientide lojaalsust, avades iga eduka kliendisuhte keskmes oleva unikaalse koodi.

Loe lähemalt.

Klienditagasiside reaalajas

Väärtuslike kliendihetkede loomine

TransactionTRI*M mõõdab klientide emotsionaalseid reageeringuid klienditeekonna olulistel suhtlemishetkedel ning toetab kasumlike kliendisuhete loomist.

Loe lähemalt.

 

Töötajate kaasamine

Edukamaks sisejõul

TRI*M HiPO (High Performance Organisation) on töötajate uuringute raamistik, mis mõõdab teie organisatsiooni toimivust. Ta tuvastab teie organisatsiooni tugevad küljed ja tähelepanu vajavad  valdkonnad.

Loe lähemalt.

 

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.