Trendiuuringud 2023

 

Trendiuuringud on osa Kantar Emori rikkalikust trenditeabe andmebaasist, mida kasutame analüüsideks ja ärinõustamisel. Leia oma ettevõttele kasulik trendiuuring ja võta meiega ühendust!

Trendiuuringud 2023. aastal:
Trendiuuring Ajakava Kontakt
Balti tarbijaturu trendid

Kuidas on Eesti, Läti ja Leedu elanike tarbijakäitumine viimase 20 aasta jooksul muutunud? Põhjalik ülevaade nii ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest ja reklaamist kui ka majanduse ja jaesektori arengutest.

Ligipääsu värskeimatele andmetele saab osta meie e-poest.

Andmebaas 2001-2023

Uueneb igakuiselt

Raul Allas raul.allas@kantar.com
E-kaubanduse kuutrendid

E-ostlemine viimase kuu jooksul, milliseid kaubagruppe ostetakse, e-ostjate osakaalud.

Iga kuu Raul Allas raul.allas@kantar.com
Erakondade seire

Erakondade reitingud, dünaamika, kasvupotentsiaal

Iga kuu

 

Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Kantar Atlase andmebaas

Milline on tarbija, brändi ja meedia omavaheline suhe. Andmebaas sisaldab andmeid u 100 tooterühma ja u 1300 brändi kohta.

Andmebaas 2009-2023 Elvin Heinla elvin.heinla@kantar.com
Poliitikute usaldusväärsus ja maine 

Milliseid poliitikuid usaldavad Eesti elanikud enim? Kes on eestimaalaste silmis kõige positiivsema mainega, kõige tugevama mainega?

Küsitlus: kevadel ja sügisel Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Finantskäitumise uuring

Eesti elanike hoiakud ja barjäärid erinevate finantstoodete kasutamise suhtes ning nende suhe rahaga üldisemalt. Laenamine (sh järelmaksud), säästmise (sh pension) ja investeerimine (sh krüptoraha) – kuidas inimesed nendesse teemadesse suhtuvad ning kuidas kajastub see nende käitumises? Millised brändid ja kõneisikud on usaldusväärsed? Kuidas mõjutavad finantskäitumist individuaalsed erinevused, nt haridus, isiksus või riskiisu?

Andmebaas 2018-2023

Täieneb jooksvalt

Raul Allas raul.allas@kantar.com
NPS Benchmark soovitusindeks

Kas minu klientide kõrge rahulolu on piisavalt kõrge võrreldes konkurentidega ja teenindustippudega? Klientide rahulolu teenindusega veebikanalites.

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Rohekuvand 2023. Rohelise mõtteviisiga brändide TOP

Millised Eesti ettevõtted on Eesti elanike silmis kõige keskkonnasõbralikumad ja jätkusuutlikumad?

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
UUS! Kinnisvarabüroobrändide tuntus ja maine

Milliseid kinnisvarabüroosid hindavad Eesti elanikud parimaks? Mille järgi valitakse kinnisvarabürood, maaklerit? Büroode tuntus ja maine.

Küsitlus: veebruar
Tulemused: märts
Anastassia Lesment
anastassia.lesment@kantar.com
Tööandjate maine | Eesti

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Atraktiivseimad ja mainekaimad tööandjad palgatöötajate ning tudengite seas.

Küsitlus: märts
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Tööandjate maine | Läti

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Atraktiivseimad ja mainekaimad tööandjad palgatöötajate ning tudengite seas.

Küsitlus: märts
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
Tööandjate maine | Leedu

Kuidas jõuda mainekamate tööandjate pingerea tippu?
Atraktiivseimad ja mainekaimad tööandjad palgatöötajate ning tudengite seas.

Küsitlus: märts
Tulemused: mai
Mari-Liis Eensalu
mari-liis.eensalu@kantar.com
IKT-sektori tööandjate maine

Millised ettevõtted on IT-sektoris kõige ihaldusväärsemate tööandjate pingerea tipus?

Küsitlus: märts
Tulemused: mai
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Car Brand Health

Automarkide tuntus ja maineprofiil. Mida hindavad autoostjad auto valikul kõige enam? Milline on suhtumine elektriautodesse?

Andmed 2005-2022 Triinu Ojala triinu.ojala@kantar.com
Brändide edetabel

Millised on meeldivaimad brändid Eesti elanike jaoks? Valik tehakse 150 brändi hulgast.

Küsitlus: aprill
Tulemused: juuni
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Brändide edetabel: toidubrändid

Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad toidubrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: juuni
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com
Brändide edetabel: meediabrändid

Millised on Eesti elanike jaoks kõige lemmikumad meediabrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: juuni
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Brändide edetabel: meditsiinikeskuste brändid

Milliseid tervisekliinikuid ja meditsiinikeskusi hindavad Eesti elanikud parimaks?

Küsitlus: aprill
Tulemused: juuni
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Millised on Eesti, Läti ja Leedu elanike lemmikspordibrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
UUS! Brändide edetabel: kindlustusbrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Millised on Eesti elanike jaoks kõige mainekamad kindlustusbrändid?

Küsitlus: aprill
Tulemused: mai
Aivar Voog
aivar.voog@kantar.com
Täiendkoolituse ja mikrokraadiprogrammide uuring 

Eesti elanike vajadused täiendkoolituse järele ja valmisolek omandada uusi teadmisi ja oskusi. Teadlikkus mikrokraadidest. Hoiakud koolitusettevõtete ja kõrgkoolide ja erinevate õppevormide osas. Järgmine uuring toimub 2024. aastal, 2023. aasta jääb vahele.

Küsitlus: aprill 
Tulemused: mai
Anna Karolin
anna.karolin@kantar.com
Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste kasutamine, teenusepakkujate tuntus. Teenusepakkujate kasvupotentsiaal ja riskid.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
E-kaubanduse seire

Eesti elanike aktiivsus internetist erinevate kaupade ostmisel. Mida ja millistest e-poodidest eelistatakse osta?

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Ülikoolide maine

Eesti kõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Rakenduskõrgkoolide maine

Eesti rakenduskõrgkoolide üldine mainepositsioon ja kuvand.

Küsitlus: mai
Tulemused: juuni
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
UUS! Kutseharidusasutuste maine

Eestis kutseõpet pakkuvate koolide tuntus ja maine. Kutsehariduse maine.

Küsitlus: sügis
Tulemused: sügis
Jaanika Hämmal jaanika.hammal@kantar.com
Tallinna kaubanduskeskuste seire

Konkurentsisituatsioon Tallinna suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

Küsitlus: august
Tulemused: oktoober
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com
Tartu kaubanduskeskuste seire

Konkurentsisituatsioon Tartu suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade vahel.

Küsitlus: august
Tulemused: september
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com
Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Millised püsikliendiprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad?

Küsitlus: august
Tulemused: september
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Kinnisvarabrändide seire

Uue kodu otsijate eelistused ja vajadused, kliendikogemus. Eesti tuntuimad kinnisvaraarendajad.

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Mari-Ann Ploom
mari-ann.ploom@kantar.com
Jaeseire

Toidukaupade jaeturu konkurentsiolukord, jaekettide kasvupotentsiaal ja riskid. Arengud toidukaupade e-ostmisel.

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Kaisa Esko kaisa.esko@kantar.com
Turunduspraktikate trendiuuring

Kuidas Eesti turundajad ettevõtetes turundustegevusi planeerivad ja mille põhjal otsuseid teevad. Eesti turundusmaastiku võtmenäitajad.

Küsitlus: september-
Tulemused: oktoober
Anna Petermann
anna.petermann@kantar.com
Eesti ettevõtete kulutused IT valdkonnale

Kui palju kulutavad Eesti ettevõtted IT-arendusele, tarkvarale, riistvarale? Kuidas planeeritakse kulutusi?

Küsitlus: september
Tulemused: oktoober
Aivar Voog aivar.voog@kantar.com
Muuseumide ja elamuskeskuste tuntus ja maine

Millised on Eesti elanike jaoks kõige tuntumad muuseumid ja elamuskeskused, milliseid muuseume ja elamuskeskuseid nad on külastanud ja milliseid plaanivad järgmise 12 kuu jooksul külastada. Muuseumide ja elamuskeskuste NPS.

Küsitlus: oktoober
Tulemused: november
Anu Varblane anu.varblane@kantar.com
Eesti suurettevõtete tuntus ja maine

Millised on Eesti mainekaimad ja tuntuimad suurettevõtted?

Küsitlus: november
Tulemused: detsember
Katrin Männaste katrin.mannaste@kantar.com

 

Karin Niinas

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.