Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste turg on pidevas laienemises ja muutuses. Pakume Sulle võimalust mõista kliente ja oma teenuste kvaliteeti kõrvalseisja vaatest.​

Uuringuaruandes katame järgmisi teemasid:
– kuidas Eesti elanikud postipakke saavad ja saadavad,
– milliseid pakiautomaatide ja kullerite teenusepakkujaid inimesed spontaanselt ja aidatult tunnevad,
– mis on peamised saamise ja saatmise viisid ning miks on selline eelistus,
– mis on olulisemad kriteeriumid teenusepakkuja valikul,
– milliseid teenusepakkujaid kasutatakse ning keda eelistatakse.​

Lisaks on juures Conversion Model analüüs, mis näitab teenusepakkujate turu- ja brändijõudu ning võimalusi tulevikus klientuuri võita või kaotada.

Pakiveoteenuste turutrende kaardistav veebiuuring toimus mais 2023 ja selles osales 1064 Eesti elanikku vanuses 18–74 eluaastat. Trendiuuring toimub igal kevadel alates 2019. aastast.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised ettevõtted:

Omniva | Smartpost Itella | DPD (Pickup) | DHL Express | Venipak | UPS | Cleveron/Collect.net

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

 

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.