Omnibussid

Kantar Emori omnibussid võimaldavad koguda vajalikku teavet korraga mitme kliendi jaoks kiirelt ja efektiivselt. Igal kliendil on võimalik omnibussi lisada oma küsimusteplokk või ka ainult üks küsimus neid huvitaval teemal. Omnibussi meetodil tehtava uuringu abil saab hea pildi Eesti elanike arvamustest ja hoiakutest ning tulemused on laiendatavad kogu elanikkonnale.

Kantar Emori CAWI-buss kõnetab veebiküsitlusena 1100 Eesti elanikku vanuses 15-84. Eesti elanike valimibaasiks on Emori eelvärvatud vastajabaas Foorum. CAWI-bussid toimuvad paindliku ajakavaga sõltuvalt tellimustest.

Palun anna oma soovist teada: emor@emor.ee.

 

Kantar Emori CATI-buss kõnetab telefonitsi 550 Eesti elanikku vanuses 16+. Mobiilinumbrid on juhuslikult genereeritud arvuti poolt. CATI-bussid toimuvad kord kuus, vajadusel sagedamini.

Palun anna oma soovist teada: emor@emor.ee.

Või saada oma soov meie kodulehel oleva vormi kaudu.

 

Heidi Reinson

Heidi Reinson

Juhtekspert, Kantar Emor

Rööprähklemine on mõnevõrra muutunud uueks normaalsuseks kõigis vanusegruppides – ca 3,5 tundi veedab keskmine eestlane mitme meediakanali seltsis korraga, ta vaatab diivanil telerit, toimetades samal ajal tahvelarvutis või klõpsides oma sülearvutis samaaegselt uudisteportaali ja sotsiaalmeedia vahel. Z-generatsiooni päevast moodustab see koguni 7 tundi ja 50 minutit!