Omnibussid

Kantar Emori omnibussid võimaldavad koguda vajalikku teavet korraga mitme kliendi jaoks kiirelt ja efektiivselt. Igal kliendil on võimalik omnibussi lisada oma küsimusteplokk või ka ainult üks küsimus neid huvitaval teemal. Omnibussi meetodil tehtava uuringu abil saab hea pildi Eesti elanike arvamustest ja hoiakutest ning tulemused on laiendatavad kogu elanikkonnale.

Kantar Emori CAWI-buss kõnetab veebiküsitlusena 1100 Eesti elanikku vanuses 15-84. Eesti elanike valimibaasiks on Emori eelvärvatud vastajabaas Foorum. CAWI-bussid toimuvad paindliku ajakavaga sõltuvalt tellimustest.

Palun anna oma soovist teada: emor@emor.ee.

 

Kantar Emori CATI-buss kõnetab telefonitsi 550 Eesti elanikku vanuses 16+. Mobiilinumbrid on juhuslikult genereeritud arvuti poolt. CATI-bussid toimuvad kord kuus, vajadusel sagedamini.

Palun anna oma soovist teada: emor@emor.ee.

Või saada oma soov meie kodulehel oleva vormi kaudu.

 

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Emori uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google’i.