Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Spordibrändide uuringus vaatame, millised spordibrändid on Eesti, Läti ja Leedu nooremate generatsioonide (15-39-aastaste) inimeste jaoks kõige meeldivamad ning millised on inimeste sportimisharjumused ja spordipoodide eelistused. Uuring aitab mõista suundumusi ja anda sisendit ning tagasisidet brändi juhtimisele pikemas vaates.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– inimeste lemmikbrändid ja nende brändide kuvand,
– inimeste sportimisharjumused,
– inimeste ostlemisharjumused spordiriiete ja -jalatsite osas,
– inimeste harjumused sotsiaalmeedia kasutamise osas,
– ülevaade kolme riigi kohta eraldi ja võrdlev ülevaade Baltikumi kohta.

Viimase uuringu viisime läbi veebis maikuus 2023 ja selles osales Eestis 616, Lätis 600 ja Leedus 603 inimest vanuses 15–39 aastat.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised brändid:

Nike | Vans | Adidas | Helly Hansen | The North Face | Converse  | Timberland | Puma | Fila | New Balance |  Under Armour | O´Neill | Champion | Skechers | Reebok | Le Coq Sportif | And 1 | Asics | Patagonia | Craft | Kappa | Hoka | Errea | Karrimor | North Bend | Salomon | Peak | Peak Performance | Lotto | Joma | Quicksilver | Umbro | Hummel Mizuno

 

Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori ärisuuna juht

+372 626 8538

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.