Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Brändide edetabel: spordibrändid | Eesti, Läti ja Leedu

Spordibrändide uuringus vaatame, millised spordibrändid on Eesti, Läti ja Leedu nooremate generatsioonide (15-39-aastaste) inimeste jaoks kõige meeldivamad ning millised on inimeste sportimisharjumused ja spordipoodide eelistused. Uuring aitab mõista suundumusi ja anda sisendit ning tagasisidet brändi juhtimisele pikemas vaates.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– inimeste lemmikbrändid ja nende brändide kuvand,
– inimeste sportimisharjumused,
– inimeste ostlemisharjumused spordiriiete ja -jalatsite osas,
– inimeste harjumused sotsiaalmeedia kasutamise osas,
– ülevaade kolme riigi kohta eraldi ja võrdlev ülevaade Baltikumi kohta.

Viimase uuringu viisime läbi veebis maikuus 2024 ja selles osales Eestis 625, Lätis 600 ja Leedus 615 inimest vanuses 15–39 aastat.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti noored harrastavad sporti Läti ja Leedu noortest sagedamini

Aivar Voog

Aivar Voog

Ärisuuna juht

+372 626 8538

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.