Kinnisvarabüroobrändide tuntus ja maine

Kinnisvarabüroobrändide tuntuse ja -maineuuringus näeme, millist brändi usaldavad inimesed kõige enam, kui juttu tuleb kinnisvarast. Samuti saame teada, milliseid tehinguid kinnisvaraga inimesed lähiajal plaanivad.

Tänapäeva konkurentsitihedal turul on tugev bränd kasvu tagamiseks võtmetähtsusega. Pakume Sulle tuge asjakohaste turunudus – ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel eesmärgiga tugevdada Sinu ettevõtte mainekuvandit ning suhtlust klientidega.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:

piirkondlikud eelistused seoses kinnisvaraga,
– millised on elanike majanduslikud võimalused (sh planeeritud eelarve kinnisvara üürimiseks või ostmiseks),
– kui suur osa elanikkonnast plaanib lähitulevikus sooritada tehinguid seoses kinnisvaraga (üür, ost),
kinnisvarabüroode tuntus inimeste seas, sealhulgas spontaanne ja aidatud tuntus,
– inimeste üldised kokkupuuted kinnisvarabüroode ja maakleritega,
– inimeste üldine suhtumine kinnisvarabüroodesse,
– kinnisvarabüroode kuvand,
– milline on konkurents sõltuvalt sihtrühmast ja piirkondadest.

Viisime uuringu läbi veebis perioodil 14. – 21. märts 2024. Kokku osales uuringus 1206 Eesti elanikku vanuses 15-84 aastat. Tegime seda uuringut teist korda.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Iga kümnes inimene plaanib lähiaastail kinnisvara soetada

Anastassia Lesment

Anastassia Lesment

Uuringuspetsialist

+372 626 8546

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.