Kinnisvarabüroobrändide tuntus ja maine

Kinnisvarabüroobrändide tuntuse ja -maineuuringus näeme, millist brändi usaldavad inimesed kõige enam, kui juttu tuleb kinnisvarast. Samuti saame teada, milliseid tehinguid kinnisvaraga inimesed lähiajal plaanivad.

Tänapäeva konkurentsitihedal turul on tugev bränd kasvu tagamiseks võtmetähtsusega. Pakume Sulle tuge asjakohaste turunudus – ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel eesmärgiga tugevdada Sinu ettevõtte mainekuvandit ning suhtlust klientidega.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:

piirkondlikud eelistused seoses kinnisvaraga,
– millised on elanike majanduslikud võimalused (sh planeeritud eelarve kinnisvara üürimiseks või ostmiseks),
– kui suur osa elanikkonnast plaanib lähitulevikus sooritada tehinguid seoses kinnisvaraga (üür, ost),
kinnisvarabüroode tuntus inimeste seas, sealhulgas spontaanne ja aidatud tuntus,
– inimeste üldised kokkupuuted kinnisvarabüroode ja maakleritega,
– inimeste üldine suhtumine kinnisvarabüroodesse,
– kinnisvarabüroode kuvand,
– milline on konkurents sõltuvalt sihtrühmast ja piirkondadest.

Viimase uuringu viisime läbi veebis perioodil 14. – 21. märts 2024. Kokku osales uuringus 1206 Eesti elanikku vanuses 15-84 aastat. Tegime seda uuringut teist korda.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Inimeste kavatsus kinnisvaratehinguid teha on langustrendis

Anastassia Lesment

Anastassia Lesment

Uuringuspetsialist

+372 626 8546

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.