Tööandjate maine uuring: Leedu

Viime igal kevadel läbi tööandjate maine uuringut, kus palgatöötajatel ja tudengitel palutakse panna pingeritta suuremad tööandjad. Kas soovid saada tagasisidet oma ettevõttele ja teada, mida töötajatele pakkuda, et olla atraktiivsem tööandja?

Leedu erinevate sektorite ja suurimate tööandjate edetabel ning parimate tööandjate maineprofiil annab hea ülevaate tööturu trendidest ja dünaamikast. Uuring on personalijuhtidele ja -spetsialistidele kasulikuks tööriistaks.

Uuring katab järgmisi teemasid:
– töötajate ja tudengite ootused tööandjate suhtes,
eelistatud tööandjad Leedus,
– tööandja emotsionaalse kuvandi kaardistus.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised ettevõtted:

Achema | Apranga | Asseco Lietuva | Bitė Lietuva | Circle K | CSC Baltic | Danske Bank Global Services | DXC Technologies | ERGO | Girteka logistics | Gjensidige | Ignitis grupė (incl. ESO) | Ikea Lietuva | IKI | Intrum Global Business Services | Kalnapilio-Tauro grupė | Kauno grūdai | Kesko Senukai Lithuania | Kilo Health – Kilo grupė | Lidl | Lietuvos draudimas | Lietuvos geležinkeliai | Lietuvos paštas | Luminor | Mars Lietuva | Maxima | Mineraliniai Vandenys | Nasdaq Vilnius Services | Nestle | NFQ Technology | Nord Security | Norfos mažmena | Orlen | Oxylabs | Philip Morris Baltic | Pieno žvaigždės | Rimi | Rokiškio sūris | Sanitex | SEB Bank | Švyturys – Utenos alus | Swedbank | Tele2 | Telia | Tesonet | Thermo Fisher Scientific | Viada LT (Lukoil) | Vičiūnai | Vinted | Western Union processing Lithuania | Žemaitijos pienas

2023. aastal Leedus läbi viidud uuringule vastas 1006 töötavat inimest ja 512 majanduse, juhtimise, loodusteaduste ning tehniliste erialade tudengit. Uuring viidi läbi veebis.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.
Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

+372 626 8534

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.