Uus trendiuuring:

Eesti elanike valikud ilubrändide ja -kaupluste turul 2024

UURINGU TAUST JA EESMÄRGID

Kantar Emor on juba aastaid pakkunud rida erinevaid trendiuuringuid, mis aitavad erinevate valdkondade ettevõtetel saada head sisendit turul toimuva kohta ning võimaldavad teha nutikaid turundusotsuseid. Käesolevaga pakume esmakordselt trendiuuringut ka iluvaldkonna kohta.

UURINGU VÕTMETEEMAD

UURINGU MEETOD JA MAKSUMUS 

Sihtgrupp
– Trendiuuring tugineb meie KantarAtlas tarbimis-, brändi- ja meediatrendide seire andmebaasile.
– Kord aastas küsitleme veebiintervjuudes 1500 Eesti elanikku vanuses 16-74.
– Uuringu valim on esinduslik Eesti elanike suhtes nende keele, vanuse, soo ja piirkonna lõikes.

Ajakava
– Andmekorje toimub igal kevadel ja uued andmed on analüüsivalmis iga aasta keskel.
– Veebruaris 2024 valminud trendiaruanne tugineb kahe viimase aasta (2022, 2023) andmebaasidele.
– Andmebaas uueneb taas 2024. aasta kolmandas kvartalis.

Investeering
– Saate ligipääsu interaktiivsele aruande tööruumile MS Power BI keskkonnas. Aruande kasutuslitsents annab aastase juurdepääsu andmestiku tööruumile. Juurdepääsud on personaalsed ja meilipõhised. Üks kasutajalitsents sisaldab kuni kolme töötaja juurdepääsu.
– Aruande ja andmestiku varalised ja mittevaralised õigused kuuluvad Kantar Emorile.
– Aastase kasutuslitsentsi investeering on 1990 eurot, millele lisandub käibemaks.
Eraldi tellimusena pakume ka suulist esitlust Tallinnas või MS Teams kaudu.

Uuringu saad soetada meie e-poes või pöördudes uuringuspetsialist Katariina Mälli poole.


Video: Uuringuspetsialist Katariina Mäll tutvustab uut uuringut.

UURINGUS KAARDISTATUD

OLEME KOMMUNIKATSIOONI- JA BRÄNDIUURINGUTE ESIRINNAS

MIKS KANTAR EMOR?

Loe ka:

Uus trendiuuring toob fookusesse trendid ja hoiakud ilumaailmas

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

+372 626 8550

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.